زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

همینطوریاس.

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

برای منی که از 9 ماهگی شروع کرده ام به حرف زدن! و تا الان در هر چیزی که اعتماد به نفس نداشته ام در این یک مورد خیلی داشته ام... حرف زدن شده معضل این روزهای من. سخت ترین کار ممکن. نمیتوانم منظورم را برسانم. نمیفهمندم. زبانم نمیچرخد. کلمات توی دهانم ثقیل میشوند. کلافه میشوم. چهره ام توی هم میروند و میپرسند از چی ناراحتی؟ و من نمیتوانم باز بگویم... باز هم روز از نو روزی از نو...

+فلانی...شمایی که میتونی خیلی راحت توی جمع توهین و تحقیر کنی... هیچوقت معذرت خواهی خصوصیتو نمیبخشم... پاش وایسا همونجا توی جمع معذرت خواهی کن...

++دلم میخواد بعضیا رو له کنم... به خاطر این دو رو بودنشون...به خاطر این توی روت لبخند زدن و پشت سرت هزار و یک حرف زدن... نمیدونی به خاطر ظاهرنمایی و خوش اخلاقیشون باهاشون خوب باشی یا به خاطر حرفایی که میزنن باهاشون بد برخورد کنی...

متنفرم از آخوندی که هیچ بویی از اخلاق و منش روحانیت نبرده. که من صد سال بهش اقتدا نمیکنم... که واسه همینه از ترم پیش نمازم رو به جماعت نمیخونم... که خیلی راحت منو جلوی جمع اونم به خاطر پیگیری و کارهای فرهنگی که میکردم مسخره کرد. به ولله نمیبخشم.

مجبورم هنوز تحمل کنم و وقتی میبینم یه لبخند تصنعی بزنم و وانمود کنم که از دیدنشون چقدرررر خوشحالم. 

بعضی چیزا رو باید بنویسم تا سبک شم.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

حقیقت اینه که آدمای دورو یه جایی از این دورو بودن خودشون دلزده میشن،وقتی که میبینن دیگران کسی رو دوست دارن که خود واقعیشون نیستن
پاسخ:
تین دو نفری که من دیدم هنوز همین مدلی ان و با این مدلی بودن خودشون کیف میکنن!
ولی چیزی که هست اینه که الان هر کی باهاشون در ارتباط بوده متوجه این رفتارشون شده و ازشون بدش میاد!
بعضی اخوندا واقعا باعث تاسف ان... فکر میکنن دین تو نماز وقران خلاصه میشه...اخلاق صفرررر!!!
ولی هستند روحانیون خوب:))) امیدوارم بخاطر این یکی همه رو با هم جمع نبندی:)))
پاسخ:
وقتی خط اولو خوندم خواستم بهت بگم از بین همه ی آخوندای که دیدم ایشون فقط این مدلیه که دیدم توی خطوط بعد خودت یه اشاراتی داشتی!
  • دچــ ــــار
  • تکبیر !! :)
    پاسخ:
    شما همون فیش نویس سابقی؟!
    9 ماهگی یکم زود نیست ((: 
    پاسخ:
    به واقع خیلی زوده :|
    خیلی زود به حرف اومدم!
    یه پسر عمو دارم همسن خودم، توی 9ماهگی میدوید!
    خانوادگی تو 9 ماهگی کارای خارق العاده انجام میدادیم!
    منم از اخوندا متنفرم:/
    چه تفاهمی داریم ماo_O
    پاسخ:
    خودتو با من قاطی نکن!!!
    من نگفتم متنفرم... برعکس عاشق خیلیاشونم هستم!
    عجبااااااااا
    پاسخ:
    هوم...
    مگه اشارات جمع اشاره نیست؟؟؟ پس چرا وقتی میگن اشاره کردی یعنی کاملا اشاره کردی ولی وقتی میگن اشاراتی کردی یعنی کم و مختصر اشاره کردی... خب اون جمعه اون مفرد.. بعد چرا همچین چیزی جلوه میدهه؟؟؟
    پاسخ:
    ولی به نظرم من و توی ذهن من اشارات یعنی یه سری اشاره ها. و خب جنع هست.منظورت همینه با من بد متوجه شدم؟
    خب منم دردم همینه...چرا اونکه جمعه اینطوری معنی میده که «یه سری اشاره» ولی اونکه مفرده نه!!
    پاسخ:
    ملالغتی شدیا :))
    حالا به خاطر تو گمپ گولوم میگم یه سری اشارات =))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی