زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

وات کن آی دو؟

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ق.ظ

اکر دقت کرده باشین توی پستام عکس نمیبینید... اونم به خاطر اینه که چند ماهیه نمیتونم با گوشیم عکس آپلود کنم و نمیدونمم دلیلش چیه...

امروز بردم همونجایی که گوشیمو دوسال پیش ازش گرفتم، ویروس یابیش کرد و ویروس نداشت... هرچیم بهش ور رفت نفهمید علتش چیه...

گفت به نظر من...گفتم باز نگید فلشش کن! هرموقع میام این پیشنهادو میدیدن!  باز پیشنهاد بیشرمانه ی فلش کردن رو بهم داد :|

گفتش که اونموقع که اومدین به خاطر note های گوشیتون که صدو خورده ای بود نشد فلش کنید چون میپریدن و از طرفی هم قابل بک آپ گرفتن و انتقال به غیر نبودن... گفتم الان 1144 تاس :|

خلاصه اینکه شما نمیدونید علتش چیه و چش شده؟ من خیلی با این مورد دارم به مشکل بر میخورم.


اینو :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

برامنم چندبار این مشکل پیش اومده...بعد از تخقیقات فراوان :)) فهمیدم حافظه گوشی پره...دقیقا ربطشو نمیدونم...ولی حافظه رو یکم خالی کردم مشکل حل شد...امتحان کنید شاید جواب گرفتید:)
پاسخ:
عه؟! برم خالیش کنم ببینم دیگه چشه...
فقققط مشکلش همینه؟
نه نه بنظرم اهیمتی نداره که فلششش بشه
هرچند شاید بتونی برنامه بک اپ نوت پیدا کنی
یا از تلگرام بفرستی رو تلگرام سیستمت مثلا
البته بازم تک تک زیاده
:/


دقت که میکنم
خو اپلود نکن
نمیمیری که
عین من از گوگل استفاده کن لینکشو بزار
یا از سیستم اپلود کن لینکو بفرست تو گوشی
والا!


اصلا بمنچه
پاسخ:
این برنامه که میگی چی هست؟ هیچی نتونستم پیدا کنم :|
اصن خیلی درگیرم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی