زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سر+باز

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ
از خواب پاشدم و همینجور با موهای بهم ریخته و قیافه ی ژولیده رفتم توی پذیرایی و رو به مامان و بابا گفتم: 13 نفر تو جاده ی شیراز کشته شدن...یه اتوبوس سقوط کرده...
مامان گفت چراااا.... گفتم نمیدونم... همون لحظه اخبار ساعت 2 شروع شد (ساعت2ظهر از خواب پاشده بودم!) رفتم توی حیاط و برگشتم... اخبار گفت 19 نفر... تا اون لحظه تعدادشون به 19 نفر رسیده بود...
نزدیکای شیراز دره های خیلی خطرناکی داره... مامانم قبلنا میگفت به جاده ش میگن جاده ی مرگ
امروز صبح که از خواب پاشدم فهمیدم اون 19 تا سرباز بودن... یه سر به اینستا زدم و همینجور که پیچا رو بالا پایین میکردم همه در موردشون پست گذاشته بودن... و خدا میدونه که چقدر دلم سوخت...
حالا باید هر لحظه نگرانی مامان رو ببینم تا وقتی که میرسم خوابگاه... و چی بکشن مامان و بابا اون چند ساعتو... 

"نگران نمازا و روزه های قضامم..."!

+
با اشک برای آخرین بار بایست
در حسرت برگشتن و دیدار بایست

از صندلی ات بلند شو، دره رسید
مرگ آمده سرباز! خبردار بایست

نظرات  (۶)

  • محمد حسین
  • تلخ بود ماجرا:( 

    شعر قشنگی بود:)
    پاسخ:
    سربازای بیچاره...
  • بلاگر کبیر ^_^
  • روحشون شاد :(
    پاسخ:
    :(
    خیلی غم انگیزه :(((
    پاسخ:
    خیلی...
    خدا رحمتشون کنه :(
    پاسخ:
    :(
    واقعا اتفاق تلخیه
    خدا بیامرزدشون:(
    پاسخ:
    اصن خیلی ناراحتشونم...

    :(((مثل اینکه سر بازیشون تموم شده بوده از کرمان که محل سربازیشون بوده داشتن می اومدن اهواز:((((

    باید عزای عمومی اعلام میکردن برای دل خانواده هاشونم که شده:((( تلخ بود...حادثه ی محیط بان ها هم همینطور:(

    پاسخ:
    خیلی بد بود... دیشبم خیلی یادشون بودم...بیچاره ها....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی