زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

در محضر پلیس فتا

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

توی خانه ی ما وقتی خبر مهمی و اتفاق مهمی در حال رخ دادن هست تند و تند صدا زده میشویم...مثلا امروز من توی اتاق بودم که مامان تند و تند صدایم میزد که من یورتمه وار در عرض چند صدم ثانیه جلویش ظاهر شدم که فرمود نگاه کن... و بعد همه ی چشم ها چرخانده شد به سمت صفحه ی تلویزیون..

خب بحث چه بود؟ جرایم رایانه ای!

طرف زنگ زده به همان برنامه که اتفاقا پلیس فتا!!! هم حضور داشت و میگوید: خانمم کانتکتای اینستاگرامشو بیشتر از من دوس داره و خودش هم به صراحت بهم گفته و جمعیت همه ی اونا رو به یدونه من ترجیح میده و الانم داریم از هم جدا میشیم :|

البته چون بابا بود نگفتم و فقط گفتم که خب مامان همه که اینطوری نیستن! این خانومه دیگه خییییلی غرق شده تو موضوع! و اگر بابا نبود میگفتم مامان من آقامون یه طرف همه دنیا هم یه طرف!

نظرات  (۹)

  • محمد حسین
  • ((: 
    پاسخ:
    بخند تا دنیا به روت بخنده پسرم :/
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • والا به خدا :))))))))))))
    پاسخ:
    ای بابا...حواسم نبود بچه ازینجا رد میشه ازین حرفا نزنم! 
  • نگــ ❤ـار
  • :|
    پاسخ:
    نگفتم که! اینجوری نگام نکن!
  • سرباز جامانده
  • :-D میگفتی خانواده آشنا شن با خوی همسر دوستیت
    پاسخ:
    خالا بعدا به وقتش کم کم آشنا میشن :دی
  • خانم والیوم
  • خخخخخخ خل و چل=)))))
    اینستا واقعا زندگی عادمو فلج میکنه من چند ماه بودم حذف کردم.
    پاسخ:
    من بگیر نگیر دارم... یه مدت حذف میکنم... بعد در مواقعی که یکم بیکار ترم یه سر میزنم بهش
  • محمد حسین
  • مچکرم مادرم ((: 
    پاسخ:
    مادر چیه؟ من جای ننه بزرگتم!
  • مهری (رُگا)
  • :0
    پاسخ:
    :|
    عههههه منم همینطوور...:)))) ینی مامان منم همینطورر:)) یهوو آدم دستپاچه میشه اصن..
    پاسخ:
    حالا حواست باشه یه وخ سوتی ندی سوژه ی دستشون بشیا!
    خوشبحال آقاتون


    +این پستتو الان دیدم :|
    پاسخ:
    دیر دیدین!
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی