زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

این دو سه روزه که آمده ام خانه، تا میرسم به برنامه ی مورد علاقه ام و یا از برنامه ای خوشم می آید در حالی که همه ی چشم ها خیره به صفحه ی تلویزیون است، دستم به کنترل میرود و اشتباهی شبکه را عوض میکنم. امروز برای چندمین بار این اتفاق افتاد. من فقط میخواستم لحظه ی ترتیل خوانی مهدی فروغی را ضبط کنم. شاید دیگر فهمیده باشند لحظه ای که به دست من شبکه عوض میشود حتما خبری هست...!


+عنوان: قیصر امین پور

نظرات  (۳)

  • محمد حسین
  • این طور مواقع میگن فلانی دست خودش نیست ازش نگیرید :دی 
    پاسخ:
    من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود :/
  • پاک باخته
  • وای از دست تو دختر
    پاسخ:
    تابلو بود؟!
  • محمد حسین
  • یارب

    به به ..
    متن خیلی خوب عنوان هم عالی ...

    پاسخ:
    لطف دارین شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی