زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تو رفتی از دنیای من/ خالی شد آغوش من

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

مثلا من عاشقم!

خواستم بگم یکی دیگه از بچه های سوئیتمونم رفت و عملا سوئیتمون به دو اتاق متاهلا و مجردا تقسیم گردید که البته! ما یدونه متاهل داریم تو اتاقمون که باید بندازیمش بیرون ...بره توی اون یکی اتاقه!

+ من نمییییدوووونمممم چراااااا هرکی میخواد با نامزدش حرف بزنه پا میشه میاد تو اتاق من :/

خب برید تو اتاق خودتون! خب منه مجرده این هفته کلی امتحان دار نشستم دارم عین بچه آدم درس میخونم...چرا منو هوایی میکنید؟! د آخه این رسمشه؟! :)) 

یکیشونم الان رفته بود زنگ زده بود به یه فالگیر، واسش فال تاروت بگیره :| خدایا نگیر این خوشیارو ازین جماعت! به شخصه هیچ اعتقادی به فال ندارم! داشت توضیح میداد مو به تنم سیخ شد! 

ولی دوس دارم بدونم این فالگیرا بخوان فال منو بگیرن چه چرت و پرتایی میخوان سر هم کنن تحویلم بدن!

خلاصه داشتم میگفتم که این دوست نامزد داره جدیدمون برگشته به من میگه: یه کار بدی کردم... میگم چی شده؟ میگه وای...کار بدی کردم...با کلی نگرانی میگم: وای...چی شده؟!!!! میگه: بهش گفتم دلم برات تنگ شده. من :| خب چه اشکال داره!!!!!!!! منو ترسوندی! گفتم حالا چی شده! خب دلت تنگ شده!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۷)

وااااای چه کار بدیییییییییییییییی O_O
پاسخ:
فال؟ یا اینکه میان تو اتاق من؟!
چون مشاورخیلی خوبی هستی میان پیشت:/
پاسخ:
تازه هی میگن چی بگم :/
احتمالا با این اوضاع اونی که باید از اتاق بیرون بره شمایید :))

ما هم کشیدسم از دست این داداشی های متاهل خوابگاه!
پاسخ:
نه من نمیرم هیچ جا! بست میشینم تو اتاقم! نیان خب! 
سلام
این تازه نامزدها یعنی روی اعصاب آدم رژه که هیچ، مسابقه دوی سرعت برگزار می کنند واصلاً فکر هم نمی کنند که...
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه.
پاسخ:
سلام
انقدم لوس و مسخره ناز میکنن که نگو! 
شوهره بهش میگه برو بخواب اینم میگه نمیخوابم بعد قهر میکنه :/
خو برین تو اتاق خودتون ازین مسخره بازیا درارین من درس دارم!
نمیفهمن!
تازه موقع شب بخیر هم به هم میگن شبت صورتی! شبت شکلاتی!  
متاهلا رو اصلا باس از کره زمین انداخت بیرون
والا
://
پاسخ:
برن مریخ، سفر بی بازگشت! 
  • زینـب خــآنم
  • منم بنظرم ب کل همه این فال مالا چرته محـــــضهـ
    ی سری چیزایی رو میگن ک تو یا منم اگ هرکسی رو ببینیم از روی ظاهرش و طبق ی سری ملاکا راحت میتونیم بگیم و درست هم بگیم
    و ی سری آدم زودباور فک میکنن ک وااااای !! این از غیبی جات هم خبرداره ! پس حتما خبریه  : /
    پاسخ:
    حالا مثلا چی بهش گفته بود؟ گفته بود یه سفر پیش رو داری، یکی تو زندگیته، به یه مهمونی دعوت میشی، یکی خیلی کمکت میکنه که یا فروردینیه یا تیر یا خرداد :///
  • عاشق بارون ...
  • اون کامنت Meghnatism .. و جوابش خیلی خوب بود! :))))
    پاسخ:
    چشات خوب میبینه ؛)
    علم کف بینی و فال این صوبتا واقعیت داره منتها 99 درصد بلد نیستن دریوری تحویل میدن . 

    پاسخ:
    بیا فالت بگیروم!
    با این متاهلا نگرد.منحرفن. بد آموزی داره واست:)))))

    پاسخ:
    عروسی نکردن هنوز! در مرحله ی نامزدی و عقد به سر میبرن!
    دیگه بدترررر:))))
    پاسخ:
    خب چیزی که نمیگن...فقط یواشکی حرف میزنن ما هم میشنویم و میخندیم! ولی وقتایی که خوابگاهن بحث خیلی داغه و تا 4 صبح بیداریم و به خاطر خستگی از خنده هامون خوابمون میبره!
    آقای سین پیشنهاد میکند شما هم برای خود نامزدی اختیار کنید اینگونه هم تمرکزتان روی زندگی بیشتر می شود و هم اینکه نیمی از ایمانتان کامل میشود :)
    پاسخ:
    من میخوام درس بخونم!
    استغفرالله 

    والا متاهلا رو خدا زده :)))
    پاسخ:
    :))) متاهلای خدا زده!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • بگیر بزنشون :|
    پاسخ:
    تو ذهنم چندباری زدمشون! :)))
    نچ نچ نچ
    خدا این شیرین عقلیا رو از دوستاى متاهلت نگیره:)))
    پاسخ:
    خداییش من عمرا ازین حرفا بزنم! نمیدونم اینا چرا اینجوری ان!
    خخخخ
    میخوان توام به مرغاملحق شی
    پاسخ:
    د آخه چیکار به من دارن! 
    ملت خوشحالن ها
    پاسخ:
    خیلی! خودتم یکیشون عروس خانوم!
    که بهش گفته دلم برات تنگ شده!!!
    پاسخ:
    آها :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی