زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

یک وقتایی آدم میزند خاطراتش را نابود میکند...

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

مسیج ها=Delete
کامنت ها=Delet
پی ام ها=Delete
واتس اپ=Delete

+دونه دونه میخونیشون و حذفشون میکنی...هی خاطرات زنده میشه...هی ماجراها یادت میاد... هی میخوای یادت نیاد...ولی چشمت اتفاقی بهشون میخوره و...

+یه وقتایی آدم تا نزنه و همچیو نابود نکنه حالش خوب نمیشه
+بعدش میدونین چیه...آدم حس سرخوشی بهش دست میده... بعد میشینه با خاطرات تک تک اینا تو تنهاییش دلتنگی میکشه...اشک میریزه و غصه میخوره

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • سرباز جامانده
  • من اصن نمیذارم بمونن.چتامو اس ام اسامو میپاکم بعدازاتمام مکالمه چرا واتسو پاکیدی حالا؟
    پاسخ:
    چون با داشتنش اذیت بودم!
    از تابستون تا حالا هزار بار نصب کردم و پاک...نصب...پاک...نصب...پاک...
    اوه... اوه...
    خیلی باید آدم شاکی و داغون بشه که پیام های عشقشو پاک کنه :(
    پاسخ:
    عشق کجا بود...
    :(

    هدرت چه خوب شده:)
    پاسخ:
    ممنون المی :)
    :(((
    پاسخ:
    سخته...
  • حانیه رحمانی
  • من از اینم=که دلم تنگ شه میترسم...


    یاعلی...
    پاسخ:
    منم از دلتنگ شدن میترسم
    از وابستگی که بعدش انتظار و دلتنگی باشه هم.
    :(((
    پاسخ:
    هی خدا...
  • سعادت سلیمانی
  • اتفاقا خیلی خوبه سرعت گوشی میره بالا!!!!!!!

    چه معنی داره ادم دلش برا پیام وکامنت تنگ بشه

    :))))))))))))
    پاسخ:
    32 گیگ حافظه داره... تنها چیزی که نگرانش نیستم حافظه س.تازه هم خالیش کردم
  • اَسی بولیده
  • به نظر من سبک شدنه :)

    هدرش و ببین!!!

    پاسخ:
    شاید سبک شدن... ها آره...همین قصدو داشتم...
    ولی حالم بدتر شد که بهتر نشد.
    هدر هم قابل شما رو نداره :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی