زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دم از منطق میزنه...ولی هیچی حالش نیست!
بیچاره...دلم واسه فمینیستی بازیا و تعصبای الکی و در مورد یه چیزی دانش کم داشتن و هی خودشو صاحب نظر دونستن میسوزه!
وگرنا منم میتونم وسط بحث یه ریز و پشت سر هم در مورد هرچیزی که به ذهنم برسه تند و تند حرف بزنم که کسی فکر نکنه کم اوردم. تازه استاد این کارم من!
منهاش کوتاه اومدم و با دوجمله حالیش کردم که تفکرت احمقانه س! و کلا خیلی خری.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • آقا مسیحا
  • کام دوون اند ریلکس 

    دنیا محل گذره بیخیال ... 
    پاسخ:
    بهترین راهشم همینه!
    والا
  • سرباز جامانده
  • ریلکس باش.بحث با نادون تاثیر نداره. حالا چی میگفتین؟
    پاسخ:
    کلا در مورد هر چیزی فک میکنه فقط حرف خودشه که درسته! با قیافه ای هم که میگیره میخواد حرف خودشو به کرسی بشونه! زورشم میگیره که من زیر بار نمیرم و حرف خودمو میزنم و جوابش میدم!
    اهوممم اهممم عرضم به حضورتون که 😏
    شاعر میفرماید:
     زدیگ پختگان ناید صدایی
    خروش از مردمان خام خیزد...

    واقعیتش من یکی دوسالی میشه دیگه وارد بعضی بحثا نمیشم، مگه اینکه بدونم در سه حرکت ناک اوت میکنم طرفو :D
    در بقیه موارد سعی میکنم حقیقت رو از دید خودم بگم، دیگه طرف یا طرفها خودشون باید برن بهش برسن...نرسیدن هم تقصیر خودشونه، والا 😁
    اصلاهم بی خیال باش، راحتتت ;-)
    پاسخ:
    آفرین به تو!
    پس نتیجه میگیریم یا سکوت با کیش و مات طرف!
    بعضی وقتا نباید بحث کرد.
    چون طرفت عجیب در برابر فهمیدن مقاومت میکنه :/

    پاسخ:
    آره واقعا!
    تند و تند هم حرف میزد که مثلا میخواست بگه خیلی کولیه!
    کولی بازیای منو ندیده این! :))
     بالاخره دوستی حرمت داره... واسه همین کوتاه اومدم
    بعضی ادما ارزش سوزوندن کالری ندارن :/
    پاسخ:
    هوم...دقیقا
    اها راستی همون دو کلمه رو متوجه نشده !
    پاسخ:
    :))) خودشو میزنه به...!
    به نظرم کار درست اینه که تو بحث ها موضع نگرفت
    فقط باید طرف رو مجبور کنی تا موضع خودش رو تمام کمال شرح بده و تو باید فقط تحلیلش کنی
    اگه شما هم موضع بگیری شخص مقابلت تمام انرژیش رو میذاره رو کوبیدن شما و بحث به نتیجه نمیرسه
    پاسخ:
    اتفاقا هیچی نگفتم تا حرفاش کامل تموم شه... ولی اینجور که پیدا بود اصرار داشت یه ریز و تند و تند حرف بزنه، که نگه کم آورده
    قدرتشو توی صداش میدونه
    منم عین خیالم نبود، و خونسرررررد!
    فقط به خریتش میخندیدم تو دلم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی