زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

هوش و حواس ندار طوری

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ


میگه این کلمه رو توی دیکشنری سرچ کن ببین معنیش چیه

شروع میکنم به سرچ کردن و بعد یه نگاه میندازم و میبینم توی مخاطبینم و اونجا نوشتم کلمه رو...

من شبا هوش و حواس ندارمممم....چند بار بگم؟

دوغم خورده بودم...دیگه بدتر!


+تازه امروزم گوشیمو توی یه مغازه جا گذاشتم و بعد توی راه فهمیدم و رفتم میبینم روی میزه که میخواستم حساب کنم...


+از داروخانه اومدیم بیرون ... و هی میگفتم کیف پولم؟ کیف پولم کو؟! و دوستان اشاره کردند که توی دستته :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • اسی بولیده
  • دیگه از دست رفتی:))))))))

    خدایت بیامرزد:دی

    پاسخ:
    امروزم کلی سوتی دادم... واقعا نمیدونم چرا...!
    بچه ها میگفتن فقط لطفا امروز حرف نزن!
    تازه یه کاری کردم استاد هم قهر کرد :))
    ما یه اصطلاحی داریم برای چنین حالت هایی که ازش استفاده نمی کنم نگفته رد میشم :)))) 

    والا... 
    پاسخ:
    حالا نه اینکه بگی هم متوجه میشم...!

    ای بابا پیری و هزار و یک درد :))))))
    پاسخ:
    آی گفتی ننه جون :))
    خوب میشی :دی
    پاسخ:
    امیدوار باشم؟!
    خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خنده هم نداره!
    :پی!
  • نیمه سیب سقراطی
  • عوارض پیری ِ :)))
    پاسخ:
    دیگه از زندگی ناامیدم نکن خب !
    مهم اینه که دلم جوونه! :))
  • اسی بولیده
  • چی کار کردی مگه؟؟؟!!!!
    پاسخ:
    پستشو مینویسم تا یکم دیگه!
  • اسی بولیده
  • فک کنم 2 باره خوابت برد!
    پاسخ:
    نه بیدارم!
    دارم مینویسم...وسطاش استراحت مینمویم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی