زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شربت سینه ی آلوعه ورا

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مزه ی شربت سینه میداد :|

+شربت آلوئه ورای فوق العاده بدمزه!

مردم تا خوردمش...به حالت "دماغمو گرفته تا بوش رو نفهمم و قورت یه دفعه ای" 

حالا انگاز مجبورم :|

حیفه 2/500!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

مگه مجبورت کردن بخوریش خب؟! O_o
شربت آلوئه ورا معمولا خوشمزه ست که ...
پاسخ:
بچه ها گفتن خوشمزه س
ولی بعد که خوردیم، گفتن ما بطری بزرگشو گرفته بودیم و خیلی خوشمزه بوده ...بعد میگفتن الان این بدمزه س...
خیلی بد بود >_<
میخواستم امتحانش کنم خب :|
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|این مارکش بده 

    پاسخ:
    کلن من آلوعه ورا زده شدم...هر مارکی دیگه!

    سلام 
    اگر بدمزه بوده یحتمل فاسد شده :دییی 

    +کرمش بوی بدی میده حتی :|
    پاسخ:
    سلام
    من زنده م؟ :))
    فقط اسم جالبی داره
    تازه قشنگم نمیشه گفتش...یعنی جداس ولی رو هم خونده میشه!
    اینجوریه در اثل: آلوعه       ورا

    کرم اش :))
    پاسخ:
    :))
    نوش جان :دی 
    پاسخ:
    :/ قسمت شما بشه
  • امیرحسین ...
  • منم یه بار داداشم از این تعریف کرده بود رفتم گرفتم تازه خیلی هم گرون بود فک کنم 6 تومن خوردم این قدر بی مزه بود حالم بهم خورد و بقیش رو دور ریختمش و به سلیقه دوستانی که این شربت بی مزه رو می پسندند لعنت فرستادم :)
    پاسخ:
    میگم که...دماغمو گرفته بودم...
    بعد اونا ازونور مجبورم میکردن بخورم و میگفتن بخور واسه خاصیتش!!
    نخواستم آغااااا...نخواستم!
    اون شربت شیشه ای ؛ صورتی هاش خوشمزه تره فک کنم . حداقل اون بار که من خوردم مزه ی شربت سینه نمیداد :دی.
    پاسخ:
    اگه مزه ی روغن ماهی نمیده تا بخورم...! هوم؟!
    هایپ هم انگار همچین مزه ای داره! :D :))
    پاسخ:
    مزه ی شربت سینه میده؟ اه اه اه! :))
    من یه بار خوردم ...نه انصافا مزه ی روغن ماهی نمی داد :دی.
    پاسخ:
    حتما سرماخورده بودی متوجه مزه ش نشدی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی