زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

شیرینی عقد زورکی کاکائویی!

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ

تا این لحظه دقیقا 20 روزه عقد کردن

یعنی 23 شهریور که البته چون شهریور 31 روزه س تا این لحظه میشه 21 روز! ولی چون هنوز روز 13 ام نشده و هنو شبه پس دقیق ترش میشه 20روز و چند ساعت ولی ما میگیم همون 20 روز!! 


من اومدم توی اتاق دیدم نو عروس داره با آقا داماد حرف میزنه با گوشی، منم گفتم معذب نباشه و رفتم بیرون، یه ربع بعد اومدم دیدم باز داره حرف میزنه، رفتم باز یه نیم ساعتی کنار یخچال و گاز و اینا یه چرخ زدم (از بیکاری! میفهمین؟! :دی) باز اومدم دیدم هنوز حرف زدنشون تموم نشده ...منم که فوق العاده خسته...

دراز کشیدم رو تختم، باز بعد از اومدن من کلی با هم حرف زدن و در نهایت برگشت به شوهرش گفت شبت شکلاتی!

خواستم فقط اینو بگم که من هیچ وقت به شوهرم نمیگم شبت شکلاتی! هییییچ وقت!

اصن فقط و فقط شب خودم شکلاتی! :))

بعدشم من رفتم دم خوابگاه که اگه نگرفته بودن بفرستمشون بگیرن و اجازه ندم که عروس خانوم بیاد تو!

که خدا رو شکر گرفته بودن!و جنگ و توطئه خوابید و تعدادیش مخصوص بود و کاکائویی!

چه معنی میده عروس و داماد بدون شیرینی بیان دم خوابگاه؟!

بعد شوهرش درومده میگه خیلی ذکر و خیر شما بود :| دوبارم گفت :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳۰)

شب شکلاتی باحال بود :دی
یکی از مواردی که اصلا واسه شیرینی گرفتن رحم و گذشت و اینا سرم نمیشه همین تازه عروس دومادان!!!
چه معنی داره؟ باید شیرینی بدن! باااااااااااید 
پاسخ:
باااااااااااااااااااااااااااااید حتی! ولی کاکائویی!
گذشت هم نداریم! زوره آقا؛ زوره!
آره دقیقا!
انتخاب شیرینی هم باید به عهده من باشه :دی دی
پاسخ:
انتخاب شیرینی هم باید زورکی و کاکائویی باشه ؛))
  • اسی بولیده
  • تولد یاسین مبارک >:)

    برو از اونم شیرینی بگیر ;)

    پاسخ:
    عه!!!!
    امروز تولدشه!
    :))))))

    کله سحری نیشم دومتر بازه!
  • اسی بولیده
  • پس کجا رفتی؟؟؟؟؟؟؟

    اسم خواهرتم فهمیدم:دی

     

    رفتم وب مستر نیما دیدم همه دنبالم میگردن!!!!!! نیما ، باران ، تورنادو ...

    آدرس اینجا رو داده بودن بهشون:)

    من که گم نشده بودم:|

    چی شده 1 شبه انقد مهم شدم؟ 0_o

    پاسخ:
    اتفاقا آمارو که نگاه کردم دیدم از وب مستر نیما چندتا اومدن و نفعمیدم قضیه چیه!
    مرسی که ملتی رو از نگرانی دراوردی!
    :)))
    صبحت شکلاتی زی زی جان :)))
    جدیتت رو توی شیرینی گرفتن دووووس دارم ;)
    پاسخ:
    از دیشب تا حالا 3تا کیک کاکائویی خوردم!
    الانم یدونه توی یخچال خوابگاهه که فقط منتظرم تا برسم! :))

    سلام
    مراقب سلامتیت باش دختر خوب :*

    +سلام اسی جان 
    قطعا یه شبه نبوده :**
    پاسخ:
    سلام
    باشه :))
    دیگه رعایت میکنم!
    خودم یه پا کارشناس تغذیه م!
    یعنی باید معنی ذکر و خیر رو قشنگ فهمیده باشی ها ((((: .
    پاسخ:
    آره دیگه! قشنگ :)))
  • مـــیـــمـــ ...
  • اقتدار در کلامشو برم نگرفتی نیا
    چرا همه ی زوج های جوون شورِ تلفنی حرف زدنو درمیارن؟
    پاسخ:
    تازه گریه هم میکنه که دو روز ازش دوره :|
    خونه ی خودشون تا خوابگاه 45دقیقه فاصله س، فقطم 2روز کلاس داره :|

    "خواستم فقط اینو بگم که من هیچ وقت به شوهرم نمیگم شبت شکلاتی! هییییچ وقت!"

    خیلی فانتزی قشنگی بود.کلی خندیدم!!

    مگه اینکه تو خیالت با شوهر صحبت کنی:/D

    به تلاشت ادامه بده:))

    پاسخ:
    برم بیارمش؟ برررررم؟! :))
  • پاک باخته
  • مبارکش باشه
    ان شاءالله واسه خودت
    پاسخ:
    از طرف اون ممنون!
  • اسی بولیده
  • فدا مدا بارانی:*** :)
    پاسخ:
    چه دل و قلوه ای! به به :)))
    هوس جیگر کردم نصف شبب!
    فردام 8صبح کلاس دارم!
  • اسی بولیده
  • سلام عزیزم:)

    دیدی چی شد؟؟

    الکی اسم ما رو میندازن سر زبونا هیچ کاری هم ندارن:|

    واسه بالا بردن نظراتشون از اسم ما تو پستشون سوءاستفاده میکنن:(

    عجب دنیایی شده:/

    پاسخ:
    اینا دلالن!
    به حرفشون گوش ندیا! :)))
    پول بگیر، برو وبشون سر بزن!
  • اسی بولیده
  • واقعا که:/

    ما که اعتبارمون و از سر راه نیاوردیم:/

     

    فکر خوبیه باید همین کار و بکنم!

     

    پست کیف جادویی کو؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    ملت اسمو فامیلیمو پخش کردن و تو کامنت عمومی نوشتن اونم با اسم ناشناس
    بگو آخه اگه جرات داری اسمتو بنویس... نداری کامنت نده
    الانم نظردهی به صورت ناشناس رو برداشتم
  • اسی بولیده
  • عزیزم چقد ناراحتی:(

    حق داری...

    میخوای نظرات رو قبل از نمایش ، خودت تایید کن

    پاسخ:
    نظردهی ناشناس رو برداشتم...الان فقط اسم دارا میتونن کامنت بدن که آی پی دارن...
    چون ناشناسایی بودن که آی پی نداشتن
  • اسی بولیده
  • آی پی؟0_o
    پاسخ:
    همین عددایی که زیر هر اسم هست (فقط من که تو قسمت مدیریت وب هستم میبینمشون)
    بعد میتونی فهمی از کجا میاد و با چه نرم افزاری میاد و ...
  • اسی بولیده
  • پس اونا چطو بدون آی پی میان؟
    پاسخ:
    موقع نظر دهی، تیک ناشناس رو میزدن، که البته الان برش داشتم
    بعضی از ناشناسا آی پی ندارن ولی بعضیا دارن....
  • اسی بولیده
  • خودتو ناراحت نکن

    فزاهای مجازی این مشکلاتم داره

    بخواب فردا کلاس داری;)

    پاسخ:
    با اجازه یه چرت بزنم ؛))
    پستم داشتم مینوشتم وسطاش یهو چرت زدم دوباره پاشدم! 
    نشد منتشر کنم ایشالا فردا

    شبت توت فرنگی ای :| مثلا منم بلدم :|
  • اسی بولیده
  • شبت وانیلی:D
    پاسخ:
    :|
    نه واقعا چجوری شبم وانیلی؟!
    سلام خوبی ؟
    یه پا تغذیه ، تازه فهمیدم تغذیه میخونین ؛ ))
    تازه اینم فهمیدم که شما از خواهرزاده ی من یکسال بزرگترین ؛ ))
    چون من یادم رفته بود که خواهرزاده جهشی خونده اومده بالا ؛ ))
    پس قطعا بزرگترین ؛ ))
    درضمن کسیییییییییی که تغذیه میکنه تغذیه هممممممم میخوره ولی مراقب سلامتیش هم هست .
    دختر عمومی منم تغذیه خونده ؛ ))
    موفق باشی در هر صورت هم در زمینه درس و زندگی هم در زمینه خوردن شیرینی جات بخصوص در خوردن شیرینی متاهلین :دییی 



    +اسی جان سلام 
    اسی اسم کوچکتون چی بود ؟
    یادم رفته :((
    باید برم پیج مشاعره تا اسمتون رو دوباره رویت کنم فک کنم:))
    اسی جان در ضمن میخوام بگم که فضاها درسته ؛ ))
    شما هم موفق باشین.
    پاسخ:
    سلام :)
    من که بهت گفته بودم بزرگ ترم :))

    من مجردم :|
    تازشم هرچی میخورم یه درجه هم چاق تر نمیشم!

    +منم اسم کوچیکتو نمیدونم اسی بولیده!

    اصلاحیه :تغذیه میخونه ؛ ))
    پاسخ:
    اینو درست نوشته بودی!
    ولی دختر عموم رو گفتی دختر عمومی :))))

    گفتم اصلاح تو اصلاح میشه دختر عمومم اشتباه نوشته بودم.
    پاسخ:
    آره خودم حواسم بود :)))
    میدونم مجردین منظورم اینبود که شیرینی متاهلین که زورکی ازشون میگیری بخورین:دی 

    لابد تحرک تون زیاده :))

    + بله گفته بودین ولی من یادم نبود ایشون جهشی خوندن؛ ))
    ولی با هم یکسال اختلاف زمانی دارین ؛ ))
    ایشون هم مجردند البته ؛ ))

    الان دختر عموم تو تلگرام پیام داد اصلا حلال زاده اس :دییی 

    پاسخ:
    اختلاف زمانی یا سنی؟ :))))
    پرچم مجردا بالاس اینجا ؛)))

    عجیییب حلال زاده س ها :)
    :))))))
    منم الان جای اون دوستمم این چند روزه :)))) زورکی حتا استادمم کیک میخواد دستپخت خودم
    برا هفته ی دیگه تولد استادم ینی :)))))
    بزوررر میخوان شسیرینی بگیرذن :))) برو کیک رو ببین تو اینستا :))))
    پاسخ:
    من اینستامو پاک کردم نگین...
    یعنی همه ی شبکه های اجتماعیمو :|

    منم دلم کیک خواست یهو خب!
    " یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثِیرًا مِّنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ " حجرات-12


    :|


  • اسی بولیده
  • وای یعنی تو عمرم به این فضاحت سوتی نداده بودم:((((((

     

    از بس بخاطر زی زی جون ناراحت بودم اشتباه نوشتم!

     

    چیزی که اصلا نمیتونم از خودم بپذیرم غلط املائیه:/

    پاسخ:
    :)))) اشکال نداره!
    حالا درسته ارشد ادبیات هستی ولی غلط املاییتو به روت نمیارم چون داشتی باهام همدردی میکردی! :))
  • اسی بولیده
  • سلام باران جان :)

    آدرس و که بلدی ;)

    پاسخ:
    سلام
    همون ایمیل دیگه؟!
    اگه چیز دیگه ای هم هست به منم بدین! 
    سلام بر همگی بخصوص دو دوست عزیزم اسی جان و زی زی
     زی زی : اختلاف سنی خب یکسال و سه ماه و ده روز اگر تو محاسبه روزش اشتباه نکرده باشم ؛ ))
    اسی : آدرس o_O با لفظ جناب خان بخوانید ؛ ))
    من یه آدرس به زی زی جان دادم که به شما بده ولی ایشون به من آدرسی ندادند :))
    آدرس منو از زی زی بگیر ولی خب هر روز منتظرم بیایی ولی نبومدی هان :))
    ممنون.
    پاسخ:
    سلامن علیکم و علیکم السلام!
    مگه تو میدونی من متولد چه سالی ام؟!

    من آدرسو بهش دادما...
  • اسی بولیده
  • گفتین اسم کوچیکت چیه؟گفتم آدرس و که بلدین(پست مشاعره مستر) !

     

    اتفاقا چون ارشد ادبیاتم غلط املایی گناهی ست نابخشودنی.......:((((

     

    باران من همیشه بهت سر میزنم اما نمیدونم چطور باید عضو شم که نظر بدم:(

    پاسخ:
    اونجا که نوشته ثبت نام رو بزن بعد یه فرم میاد که پرش میکنی بعد عضو بیان میشی و کامنتات عکسدار میشه :)
    البته واسه بلاگ من گفتما

    اوکی ؛ ))

    عضو چی بشی ؟o_O
    پس خاموش میای میری ؛ ))
  • محمود بنائی
  • احتمالا اسمت را توی گوشیش شیرینی کاکایویی ثبت کرده! 
    پاسخ:
    یحتمل :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی