زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دید مامانا!

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ب.ظ

وقتی مامانتون از یه چیزی یا یه کسی هیییچ خوشش نمیاد، شما هم نباید خوشتون بیاد!

چون اگه بیاد مث من این شکلی میشین:

+پیام من به خواهرم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۵)

  • بیتا بختیاری
  • نمود واقعی دموکراسی تو خونه... :| :)))
    پاسخ:
    :)) مامانا نباید از چیزی متنفر بشن ...!
    وگرنه خوش بین کردنشون نسبت به اون چیز کار حضرت فیله!
    افرین دختر خونه :))))
    زن زندگی هستی ها :))))
    پاسخ:
    زن زندگی؟؟!
    نگین؟!
    آر یو اکی بیبی؟!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اره دیگه :|
    وقتی یه خانومی یه دختری خیلی خوب باشه میگن زن زندگیه
    همونطور که ***** ***** ** **** **** **** ** **** و بنظر من ** *** **** *** *** *****ه :))))


     بی زحمت اینا رو ستاره ای کن خواهر ما شوخی طیاد میکنیم ملت جدی میگیرن :)))
    پاسخ:
    اون ...هاش رو خوب اومدی :))))
    من که فردا دارم میرم اما دارم به این فکر میکنم که قالب من مث قالب توعه رمز اینارو بدم دستت یه دستی بکشی تو سرو روی اونجا :|
    پاسخ:
    قالب منم دست راست یه نفر بالا سرش بوده!
    خودم از قالب چیزی سرم نمیشه بجز عوض کردن هدر ؛)
    من که چیزی نفهمیدم ولی حق با مادرته!!!
    پاسخ:
    عاقلانه آره
    احساسی نه! :))

    سلام

    مامانا رو بزار بالای سر گُلن اصلا :))


    البته من بگم خواهر دومم  بدجوری این شکلیه :/

    یعنی گاهی وقتا تا اینجام میاد :/



    پاسخ:
    سلام
    من نفهمیدم اینجات کجاته :|
    سعی کن خواهرتو پیرو خودت کنی...اونوقت باهات توی همه چی موافق!
    ولی مامانا محاله! محااااال! :))
    اینجام دقیقا جایی که به گردن معروفه :دی 
     
    مامانا محال نیست سیاست و یه کم مهربونی میخواد همین :))
    هر چند مادر من همیشه ی خدا موافقمون بود :))

    + خواهر دومم به هیچ رقم کوتاه نمیاد :|
    رسما منو پیر کرده تو اینمورد :|

    پاسخ:
    این که عین منه :|
    یعنی توی لجبازی میگما! 

    انتقاد دارم میشه بگم ؟:))
    پاسخ:
    آره! چی هست؟! :))
  • اسی بولیده
  • سلام گلم

    واسه من عکس باز نمیشه

    پاسخ:
    سلام :)
    نمیدونم چرا....میخوای رفرش بزن یا دوباره صفحه رو باز کن

    سلام اسی بولیده خوبین ؟:))
    کامنت منو زی زی جان بدستت رسوند ؟:))

    پاسخ:
    نه هنوز نرسوندم :|
    روم مشکی
    نمیدونم چجوری برسونمش آخه!

    دقیقا لج بازه که بماند فقط باید حرف خودش باشه ولاغیر :|

    + تو یکی از پست هات آدرس رو بزار براش :))
    روتم سبزه اصلا :))

    + انتقادکه نمیشه گفت ولی به خواهش هستس میشه هدر رو بیزحمت عوض کنین البته اگر امکانش هست ؟ 
    چون بشدت من به رنگ مداد رنگی ها حساسم و بمحض اینکه چشمام بهش میخوره ناخودآگاه چشمام سیاهی میره:((
    متاسفانه چشمام بدجوری اذیت میشن .
    قشنگه ولی متاسفانه من این شکلی میشم :((
    ببخشید 
    پاسخ:
    خواهش میشه :)
    اصلا هر چی شما ها بخواین :) 
    چون من توی صفحه ی مدیریت وبم و کاری باصفحه ی اصلی ندارم، نظر شما واسه هدر ارجحیت داره به نظر من :)

    چون من هدرو گه گاهی عوض میکنم و عکسای مختلف میزارم اگه هرکدوم اذیت میکردن بگو 

    ممنون عزیز :**
    پاسخ:
    چاکریم :دی
    دختر بد :/
    پاسخ:
    آینه : دی
    وقتی مامانا از یکی خوششون نمیاد تو نه تنها نباید خوشت بیاد
    بلکه باید حس کنی اصلا طرفو نمیشناسی :/
    پاسخ:
    نگاه به آسمون کنی سوت بزنی مثلا! :))
  • اسی بولیده
  • سلام باران جان! مرسی:)

    دیشب دیدم زی زی جواب نمیده منم رفتم ندیدم کامنتت و.

    امشب بهش آدرس میدم بفرسته

    پاسخ:
    :| منم سلام :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی