زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

انقدررر گیره ی روسری!

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

ازونجایی که هنوز ماشین لباسشوییمونو نصب نکردیم، با دست لباس میشوریم!

طی شستن تمام مانتو هام کاشف به عمل اومدم که که کنار ردیف دکمه های همه ی مانتو هام یه گیره ی روسری هست!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

میتونی ببری بازار (بازاره هست کنار رودخونه) بفروشیشون :|
پاسخ:
نه فروشی نیست!
این کشف خیلی لذت داره! منم چند وقت یه بار گیره روسری کشف میکنم و از شدت خوشحالی ذوق مرگ میشم :دی
پاسخ:
مخصوصا اگر در قحطی گیره ی روسری به سر ببری ؛))
  • بیتا بختیاری
  • آفرین... من اگه بخوام مانتوم رو بشورم نابودش میکنم... واسه همین کلا میدم خشکشویی... :|
    پاسخ:
    عجب حوصله ای! چه ظرافت و دقتی... بشور بره :دی
  • شملیــا ●○●
  • چه جالب :)
    برا منم پیش اومده
    پاسخ:
    تازه بجز اون به روسریامم گیره دارم!
  • رگـ ـهــا
  • من یه دونه سوزن روسری دارم اونم هر پنج دقیقه یه بار گم میشه :| 
    ای مرفه ای بی درد .. :))
    پاسخ:
    :))) چوب خداس فک کنم!
    جواب کارای بدته! چوب خدا صدا نداره ؛)
    سلام
    همه به همین درد مبتلاییم... :)
    پاسخ:
    علیکمسلام و ایامکم سعیدا!
    ظاهرا آره :))
  • فیروزه ای
  • من همیشه گیره و سوزن های روسریم گم میشه
    پاسخ:
    من وقتی میخوامشون نیستشون هااا...وقتی نمیخوامشون کلی یافت میشه!
  • پاک باخته
  • منم تو نجف مقنعه گم کردم
    پاسخ:
    چجوری؟! 
    احیانا تا قبل از گم کردنش،سرت که نبود؟!
    من یه ظرف کوچیک مشکی دارم ( همون ک تو عکس میزم مشخصه! ) ، همه ی گیره ها و سوزنای روسریمو اونجا میذارم ...
    هیچوقتم گمشون نمیکنم :))
    پاسخ:
    من یا توی کیف لوازم آرایشمه یا توی جیب کوچیک کوله م یا به مانتوهام یا به روسریا و شالهام یا گم شدن!
    و هر بارم نمیدونم کدوم یکی از اینا رو باید بگردم!
    تازه بجز این که گاهی باید بگردم و پیداشون نمیکنم، گاهی هم جلوی چشممن و نمیبینمشون :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی