زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

جشن عید غدیر خانم همسایه

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

امروز رفتیم جشن غدیر خونه ی همسایمون و خیلی خوش گذشت!

کلا از مراسمات زنونه خوشم نمیاد و مراسمات مردونه رو ترجیح میدم :دی مثل شبای قدر و سینه زنی و اینا!

روضه های زنونه و شبای قدر زنونه رو خیلی نمیپسندم!

کلن مراسمات زنونه خوشبحال مادرای پسر داره که بگردن دنبال دختر واسه آقا پسرشون !

ولی خب امروز جشن بود و همسایمون بود و دوست داشتم عروسشو که تازه آورده ببینم و اینکه دوست داشتم دخترای همسایمونو ببینم و اینکه خواهر خانوم همسایه میشد دبیرم و همکار مامانم و دلم میخواست اونو هم ببینم! و حتی من برای عیدی عید غدیر هم رفته بودم!

که هم عیدی گرفتم (100تومن) هم عروسشو دیدم هم دبیرمو دیدم (که با اینکه گفتم سلام خانوم و گفت سلام دخترم ولی نشناخت که من همونی ام که چند سال پیش سر کلاس بهش میگفت زلزله ی 8 ریشتری!) و چون پیش مامانمم ننشسته بودم و اونور پیش دختر همسایمون بودم دیگه کلن نشناخت!


همه چیز سبز بود از تسبیح و میز و صندلی و ظرفا و شربتای سبز گرفته تا لباس سادات و حتی گل سراشون و انگشتراشون!

لباسای سبز کمرنگ و پرنگی که با داره زدن اون خانومه وسط اتاق برق میزدن و قر میدادن :))

خدا شاهده من فقط یه گوشه نشسته بودم و دست میزدم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۲)

تبریک میگم :)
پاسخ:
ممنون نگییییین :)
عید تو هم مبارک باشه :*
  • سعادت سلیمانی
  • عیدتون مبااااااااارک
    پاسخ:
    ممنون....عید شما هم مبارک 
  • فیروزه ای
  • مراسم زنونه یه جوریه :/منم مثل تو بددددددددددددددددددددم میاااااااااااااد
    عیدت مبارک عزیز :))
    پاسخ:
    خوشبختم پی :دی!
    عیدت مبااارک سااااره :))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • معلم کلاس اولمو دیدم امروز... هنوز منو یادش بود :|
    پاسخ:
    ای ول به این حافظه! یاد بگیر :|
  • رگـ ـهــا
  • امروز منم مولودی دانشگاه بودم بعد انتظار داشتم مثل مولودی های خودمون همه چی سبز باشه ولی نبود :)))
    پاسخ:
    من که دانشگاه نرفتم هنوز! :)))) نمیدونم اصن چه خبره اونجا!
  • سعادت سلیمانی
  • راستی درباره "سبز" هم یادم رفت که بگم سبز فقط سبز علی!!!
    پاسخ:
    فقط حیدر امیر است...سبز همون فقط همون که گفتی :)
    احیانا سزم سزه نخوندن:))))))
    پاسخ:
    تو کی هستی؟؟؟؟!!!!!
    مهم ترین انگیزه عیدی بود فک کنم (((: . شوخی .

    ولی بیا اعتراف کنیم عیدی گرفتن ؛ کادو گرفتن ؛ جایزه گرفتن ؛ تو هر سنی ؛ با هر ارزش مادیی ؛ دوست داشتنی ِ . حس ِ خوبی میده .
    پاسخ:
    آره من عاشق عیری و هدیه م...کوچیک بزرگشم مهم نیست :)
  • پاک باخته
  • عیدت مبارک
    پاسخ:
    ممنون عید تو هم به خوشی و مبارکی :)
    عید همتوووووون مبااااارک :))))
    پاسخ:
    ممنوووون.. عید خودت بیشتر تر :))
  • پاک باخته
  • تو چرا بیداری
    بخواب
    پاسخ:
    هی..چی بگم....
  • اسی بولیده
  • سلام دختره!

    عیدت مبارک:)

    حالا دیگه ما رو قال میذاری؟:/

    پاسخ:
    سلام عجقم!
    نبودی نگرانت بودم :)
    عیدت مبارککککک! ؛)))
  • اسی بولیده
  • حاضرین 107 نفر!!!!!!!!!

    یا خدا:)))))))))

    اینم 1 چیزش میشه;)

    پاسخ:
    اووووف :| چه خبره؟!
  • اسی بولیده
  • جواب ندادی نالاخت سدم:,(
    پاسخ:
    جواب دادم که... حالا قهر نتن :))
  • اسی بولیده
  • جشنتون مگه رقص هم داشت؟؟
    پاسخ:
    رقص اونجوری نه! ولی داره میزنن و میخونن و سادات با لباسای سبز خوشرنگ میان وسط و دست میزنن و قر ریز میریزن!
    هدف شاد بودنه!
  • اسی بولیده
  • عجب!

    حالا مگه فردا عید نی؟ چرا امروز جشن گرفتن؟

    پاسخ:
    خب امشب؛ شب عید بوده... اونا عصر گرفتن!
  • اسی بولیده
  • این که میگی مراسم زنونه خوشت نمیاد و اینا...

    حدس میزنم بیشتر به پسرا شباهت داری تا دخترا!

    کلا از کارات اینو برداشت کردم!

    2 باره خوابت برد؟

    پاسخ:
    نه بابا... کلا زن ها رو آدم به حساب نمیارم :))))
    شوخی!

    مردا قشنگ تره مراسمشون!
    نه رفتار پسرونه ای ندارم اتفاقا!
    ولی از اینکه دوتا دختر قربون صدقه ی هم میرن اونم جدی جدی و هی این عشقم و اون عزیزم و اینا چندشم میشه!
    ترجیح میدم دختر و پسر ببینم که قربون صدقه ی هم میرن نه دوتا دختر رو!
    و از اینکه یه مرد نامحرم بهم بگه "گلم" فوق العاده بدم میاد...!

    دیگه همینا! حالا چه برداشتی میکنی؟!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المؤمنین علی ابن ابی طالب و اولاده الطاهرین

    کلا مراسمات زنونه برام قابل هضم نیس چه عزا چه شادی بیشتر دور همیه تا مراسم برای اهل بیت

    پاسخ:
    نه خب اونجوری هم که شما فک میکنین نیست و دیروز جشن بود و داره و تنبک و اینا و خوندن مولودی... ولی مراسمای مردونه باحال تره!
    مراسمات زنونه اگه جشن باشه خوبه، یعنی اینی که من دیروز رفتم :)
    من یک عدد دزفولی ساکن اهواز:دی

    پاسخ:
    خیلی خیلی خوشبختم همشهری :)
    شما دزفول زندگی میکنید ؟
    منم خیلی خوشبختم:)
    از علایقتم معلومه سکل :دی
    پاسخ:
    عا ولا عشق سکلم ؛))
    آره دزفولیم ما
    موشالله بچون دزپیللل :))))))
    پاسخ:
    :))) هرکی نتره بینمون پندووا!
  • اقای روانی
  • هاها خدایی راست می گی ؟ :))
    پاسخ:
    جان شما اگه دروغ بگم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی