زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

رعب! و ماجرایی که روی گوشی ام اتفاق افتاد!

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

امروز یه اتفاقی افتاد که هنوز در تعجبم و بعد از اتفلاق افتادنش کلی شکه شدم و مدام از خودم میپرسیدم که "چگونه؟"


ماجرا از این قراره که مندیشب توی زیرزمین خوابیدم و امروز صبح هی پامیشدم هی خوابم میگرفت هی دوباره پا میشدم هی خوابم میگرفت و خلاصه بعد از هی پاشدن و هی خوابیدن های متوالی با داد و بیدادها و غرغر های دوتا خواهر کوچولوم که "آجی پاشو چقد میخوابی؟" سرانجام حدود ساعت 11:20صبح(!) بیدار شدم

اولین کاری که آدم بعد از بیدار شدن انجام میده چیه؟! ها آفرین چک کردن گوشیشه!

بعد دیدم یه تماس ساعت11:17 دقیقه داشتم از تک پسرکلاس و گل سرسبد و عزیز دل استادا که بی پاسخ نیست و جواب داده شده!

بعد پرسیدم که شماها جواب دادین گوشی من؟! گفتن نه

گفتم زنگ نخورده؟ گفتن نه

گفتم قبل از شما مامان یا بابا یا کسی دیگه اینجا نبوده؟! باز گفتن که و سوالامو چندین بار تکرار کردم و باز جواب "نه" بود!

و جالب اینجاس که من گوشیمو سایلنت کرده بودم و انداخته بودمش روی لباسایی که توی چمدونم بود و گرفته بودم خوابیده بودم... یعنی هم بیصدا بود و هم ناپیدا!

از اونجایی که این آقای م این ترم دانشگاه نمیاد چند روز پیش ازم خواست که هر موقع رفتم دانشگاه بهش خبر بدم که یه سری از کاراشو راست و ریس کنم و ظاهرا چندتا مدرک و اینا هم پست کنم براش.


به خودش پیام دادم که اگه کاری داره دوباره تماس بگیره و با یه همچین ماجرایی روبه رو شدم!


این تماسش بود:


اینم ضبط شده ی تماسش بود که نشون میداد از گوشی من تماسش ضبط شده:


اینم پیامایی که در نشون میداد در جربان تماس نیست:


دیشب که از تئاتر اومدم به دلیل خنده های فراوانی که داشتیم دل درد داشتم و خوابم نمیبرد! معده م بی جنبه بازی دراورد و جنبه ی این همه خنده رو نداشت!

بعد داشتم به این فکر میکردم که گوشیمو شب نگه دارم پیش خودم که هر اتفاقی روش افتاد متوجه بشم و بدونم دلیل اون ماجرای اتفاق افتاده رو و اینکه موجودی خاص دست به گوشیم نزنه!

و از یه طرفم میترسیدم که نکنه موجود خاص دنبال گوشیم باشه ! پس شاید بهتر باشه گوشی رو از خودم دور کنم... و کلا نمیتونستم به اون ماجرا فکر نکنم چون تا حالا اتفاق نیافتاده بود یه همچین چیزی!


کامنتای پست "پلیس!" دااااغونم کرد...میفهمین؟! :)))))


  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

یا خداااااااااااااااااااااا :|

پاسخ:
هنوزم به نتایجی دست نیافتم تازه :|
  • مستر نیمــا .
  • حالا فک کن تو اون عالم غیب با این آهنگم زنگ بخوره که دی ری ری ری ین دری ری ری ری ریین... :))
    پاسخ:
    مث فیلم ترسناکا!
    که بعدش یهو خودش جواب داده میشه و یه چیزی از توی گوشی میپره بیرون!

    آهنگ گوشی من اون آهنگیه که الکساندر ری بک زده و این شکلیه: دیری ری ری، لی لی ؛ لی لی لی لیلی؛ لینگ لینگ...!
    o-O ....
    چه ترسناک .
    حالا من وقتی از خواب بیدار شم موبایلم رو جواب بدم... فقط خدا می دونه چیا پشت تلفن می گم  :دی.
    پاسخ:
    وای واااای نگو!
    من توی خواب تلفن جواب میدم و نمیدونم که چه چیزایی میگم و وقتیم بیدار میشم یادم نمیاد که طرف زنگ زده...چه برسه به مکالماتی خم که با هم داشتیم!
  • مستر نیمــا .
  • البته اون آهنگی که من نوشتمو دو جور میشه خوندا!
    یه جورش ترسناکه
    یه جورش هم آهنگ ازدواجی میشه :))))))
    با گوشیه که کدومو انتخاب کنه
    پاسخ:
    من عین این گوشی مدل قدیمیا که سطح شماره گیرندشون دایره ایه خوندم!
    درسته ؟! :)))
    خب ممکنه دستش اتفاقی خورده باشه و تماس گرفته بشه!
    ازین موردا زیاد واسه ما پیش اومده :)
    پاسخ:
    آخه خودشم میگفت شمارت توی لیست تماسام نبوده
    حالا بجز اون؛ از گوشی من تماسش جواب داده شده بود در حد دوثانیه!
    که نه من و نه بقیه جواب نداده بودن! گوشیمم سایلنت بوده بقیه حتی صداشو نشنیدن... حدود 3 دقیقه قبل از بیدار شدن من این اتفاق افتاده بود!
  • مستر نیمــا .
  • نه دیگه. آون آهنگی که یکی میخواد ازدواج کنه رو با خودت تکرار کن. میبینی اونم باهاش جور در میاد :)))))
    پاسخ:
    آها خب من آهنگ وحشتناکه رو واسه این پست زمزمه میکنم ؛ بعد اون ازدواجه رو میزارم واسه پست قبلی! :دی
    :)))
  • مستر نیمــا .
  • پس بگووووووووووو الکییییییم سوتی ندادیاااا :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    نه نه اون سوتی بود رااااس میگم :))))))))
  • سعادت سلیمانی
  • اندروید اونقدر حفره داره که به راحتی میشه به گوشی آدم های مهم دست درازی کرد، با دوربینش عکس گرفت، تماس گرفت، تماس ورودی فیک ساخت و کلا هر کاری رو از راه دور با گوشی انجام داد!

    البته این کار هزینه بر است و همون طور که گفتم گوشی آدم های مهم . . . ! ! !
    پاسخ:
    از کجا فهمیدی اندرویده و ios نیست مثلا؟!
    ولی خب چون به من زنگ زده شده و مهمم پس مشخص میشه سیستم عامل گوشیم اندرویده!
  • سعادت سلیمانی
  • خخخخخخ منوی تماس داد میزنه گوشیت سامسونگه!!!! فونت مسخره سامسونگ ک تو پیاماش استفاده میشه دیگه بماند!!!
    پاسخ:
    فونتشو خودم تغییر دادم و خیلیم قشنگه!
    هرچیزی ممکنه زیاد عجیب نیست ک! :)))
    پاسخ:
    نه باور کن عجیب بود!
    من باید چییییکار کنم که تو باور کنی عجیب بود ها؟؟!! :)))

    سلام

    اصلا و ابدا عجیب نیست!:))

    عجیب اینکه من امشب استارت نوشتنمو شروع کردم :))

    مشکل از مغز گوشیته!البته اگر مغز داشته باشه!

    معمولا سامسونگ و نوکیا از این بازی ها به سر ملت در میارن!:))

    نمونه اش خود من!:))

    زیاد سرم اومده که گوشیم خودبخود تماس بگیره ! خاموش کنه!

    پیش میاد! کاش قبلش به من میگفتی :))



    + عیدتون مبارک :))

    پاسخ:
    سلام
    جدی؟ جالبه...من نمیدونستم
    عیدتم خیلی خیلی مبارک :)

    در مورد اون کامنت خصوصی هم گه گفتی بگم حله ؛)
    باشه قبول اصن خیییییییلی عجیبه! ://
    پاسخ:
    عاشقتم :))

    پلیس چیگفته بود مگه؟! /':

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی