زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

امشب تئاتر مهمون دوستم بودم و هفته ی پیش که توی جاده بودیم پیام داد که هفته ی آینده (یعنی امروز) برات بلیط میگیرم بریم!

و منم پذیرفتم!

تازه یک ساعت قبل از تئاتر زنگ زد که بیا خونمون و مامانم شام درست کرده.. منم گفتم نمیام و با کلی زور و اجبار به صرف شام دعوتم کرد!

بعدم که اونجا انقدررر خندیدم که اشک شوق از چشمام جاری بود و الان فکم درد میکنه و عضلات شکمم منقبض شدن!


بعدم تو راه برگشت باباش و مامانش با ماشین اومدن دنبالمون و مامانش به دوستم فرمود که شنبه 11امه میخوای چی برای یاسین بخری؟(یاسین برادر دوستمه و من یه روز یه سوتی فجیع جلوش دادم که الان میبینمش روم نمیشه باهاش سلام کنم و کلا روم نمیشه باهاش روبه رو بشم حتی! )

بعد من یهو گفتم تولد یاسین که 13امه و یهو سکوتی حکم فرما شد :|

خب به من چه که تولد همه یادم میمونه!

4سال پیش دوستم گفته بود تولد داداشم 13 مهره و گفته بود روز نحس و ماه نحس! و من یادم موند دیگه!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴۴)

عاقا من کامنتم اونجایی که نباید ثبت میشد ثبت شد :|
یکبار دیگه سوالمو میپرسم ولی اینجا امیدوارم نپره :/


+ یاسین ازتون کوچکتره یا بزرگتره :)) 
یعنی نیشم تا خود تهران بازه :دی 
پاسخ:
یکسال بزرگتره :|
آخ آخ چه سوتی دادی تو :دییی 
وای وای :))
حالا مامانش چیزی نگفت ؟:دی 
دوستت چطور ؟:))

پاسخ:
فقط بعد از سکوت مامانش متوهم نگام کرد و گفت آره سیزدهمه!
من صورتمو چسبونده بودم به شیشه ی کناریم و محو بیرون شده بودم :دی
تورنادو خانوم سلام خوبین ؟:))
من همونم خوب تشخیص دادین فردا قراره با دوستم صحبت کنم این هفته فرصت نشد ایشالا با ایشون هماهنگ میکنم 
که آدرس رو بهشون بدی بعد بهم بده :))
در ضمن ممنون.

+احتمالا چند وقت دیگه دوباره بیام بنویسم :))
البته شاید دو هفته الی سه هفته دیگه :))
بازم ممنون 

زی زی چی جوری میتونه بده راستی ؟:))
مگه تو همون پست لینکشو بزاری 
همون پستی که کامنتم تایید شد هوم ؟:)
پاسخ:
آها باشه همونجا میزارم

خودت نمردی از خنده :دییی 
آخ آخ یعنی من الان دارم میمیرم از خنده :دییی 
فکم درد گرفت :))

+امروز کلی گریه کردم 
ممنون که الان شادم کردی.
تا باشه از این سوتی ها بلکه دل ملت شاد شد :دییی 
نه غلاممممممم ؟:دی ((بی ربطی جات )

پاسخ:
من خودم شکه شدم :|
 حالا بزار سوتی که جلو ساسین دادم رو پست میکنم اون خیلی بد بود!

الان من دیدم مواظب باش ملت ندیده باشن :))
مرسی :))

زی زی جون رفتند خوابیدن فکر کنم :))
کوجایین شما :))
پاسخ:
نه بیدارم : دیییبی : پییییی!
زیر اون کامنتت توی اون پست نوشتم
اگه دیدیش بگو تا پاکش کنم

هر چند لینکی نبود و سخت بود وارد شدن بهش ولی ممنون از هردوی شما دوستان بابت آدرس:))
مجبورا بخاطر گوشیم فقط تونستم ازش عکس بگیرم که برم تو آدرس :))

مرسی پاکش کنین :))
پاسخ:
فدات :)
پس باران جان ورودت رو اونجا با یه کامنت خبر بده بهم :)

یه چیز بگم با وجودی که خودم از ماه مهر بشدت بدم میاد میخوام بگم که هیچ ماهی نحس نیست همه روزهای خوب خدا هستند :))
هیچوقت نگو نحسن :))
خب ؟:))


+ساسین اسم اونوقت ؟:))


++ امروز با خبر شدم یکی از بچه های تحت پوشش مون فوت کرده رفته بودیم بهش سر بزنیم و بهش کادو لوازم تحریر
 بدیم ولی فوت کرده بود:((
پست سوتی تون حال و هوای منو واقعا عوض کرد.
واقعا ممنون :))
امروز اینقدر فشار نوشتن روم بود که حد و حدود نداشت :))
ولی بازم به قول دوستان ریاضت کردم و ننوشتم:))
از این پست ها زیاد بزار شاید باعث دلخوری خودت بشه ولی باعث شادی روح ما میشه :))
اصلا تا باشه از این سوتی ها :دیی 
ممنون
پاسخ:
ساسین نه! یاسین :)))₩₩₩
تازه یه پست دیگه هم نوشتم ولی چون همراه با عکسه هنوز منتشرش نکردم...باید عکسا رو آپلود کنم!

چند سالش بود؟

چشم :))
بازم ممنون.
عنوان : باران می آید :دیی 

کمربندها رو ببندیم  اومدیم باشد که رستگار شویم :دییی 
پاسخ:
چاکریم :)
مثلا بارش ناگهانی باران! :دی
چه جالب :دی دی
ولی سیزده که نحس نیست :))
پاسخ:
نه نحس که نه!
اونم مهرو به خاطر این گفتن نحس که همه باز میرن مدرسه و درس و دانشگاه! :دی

امسال میرفت اول دبیرستان :((
مریض بود :((
دم در خونشون پدرش که دیدم اشکم دراومد :((
خیلی سخت بود شنیدن این خبر  واقعا :((

خودتون نوشتین ساسین ای بابا تو جواب کامنت نوشتین ها :))
من برم به دوستمون سر بزنم فعلا :))
پاسخ:
من که گفتم شبا هوش و حواس ندارم! :)))
آخی ...
بیچاره خونوادش... داغ جوون خیلی سخته خیلی...

من تازه وارد از کوجا بدونم اونوقت که شما شبها که ما میخوابیم ! آقا پلیسه بیداره:دی شما آلی میاد سراغتون :دییی 



+نوجوان :((

پاسخ:
هخی...فوقش 14 ساله...

هلی کیست؟! :|
اگه وحشتناکه نگو!

زی زی جان دلبندم آلی یا همان آلزایمر :دیی 
من اصلا هلی گفتم ؟:دی o_O


+شما دانشجو هستین اونوقت ؟:))
متولدای  80هستین یا 70:))
دوست داشتی بگو :))



پاسخ:
ای بابا...میگم من شبا هوش و حواس ندارم! :دی
متولد دهه ی 70! ترم 3 هستم :)
دهه ی 80یی یا 70یی منظورم بود :))
پاسخ:
آره دیگه دهه 70یی ام :)
  • پاک باخته
  • برو خودتو به داعش معرفی کن
    زووووووود
    ترکیدم از خنده
    مردم از خنده
    پاسخ:
    والا من یکی از دوستامو میشناسم دوس داره بره به داعش بپیونده :|
    خیلیم جدی حرف میزنه :|
    عجیبه نه؟ :|
    وجدانا دوستتو بره پیش یه روانشناس اگر دوستته :))


    +ما یه محله تو شهرمون  داریم متاسفانه تو شهرمون که معروفه به محله ی داعشی ها :((
    میگن بیشتر مردمش داعشین نمیدونم راست یا دروغ !؟
    ولی واقعا ملت جرائت ندارن برن اونجا :|


    ++خدا حفظتون کنه پس احتمالا همسن و سال خواهرزاده وسطی من باشین اونم ترم سوم هستش :))


    پاسخ:
    جدی؟! چه جالب!
    برو تحقیق کن ببین راسته یا واقعیته!؟
    من خیلی کنجکاو شدم!

    + پس احتمالا خواهر زاده ت همین خواهر منه.خواهرمم ترم 3 هست. چون من هم پشت کنکور بودم هم نیمه دومی ام!
  • اسی بولیده
  • منم همه تولدا یادم میمونه!

    کافیه 1 بار بشنوم که تولد فلانی تو فلان تاریخه! دیگه تا ابد تو ذهنمه !

    حتی ممکنه خود طرف یادش بره اما من نه:دی

    پاسخ:
    فک کن من تولد مامان دوستمو هم بهش تبریک گفتم!
    عجب بدبختیه! :))
  • اسی بولیده
  • به سلام باران خانم!

    میبینم که جمعتون جمعه و...:)

    باران اگه اشتباه نکنم مردم شهر شما سنی هستن ، درسته؟

    پاسخ:
    کدوم شهرن مگه؟
    البته شیعه و سنی همگی مسلمونیم
  • اسی بولیده
  • میگم زی زی گولو؟

    چرا اصلا زی زی گولو؟!!؟

    پاسخ:
    نگرانت بودم که امشب کجایی! فکک کننن!

    یهویی انتخابش کردم! کارتونشو که کوچیک بودم خیلی دوست داشتم و درحالی که داشتم واسه ی وبم اسم انتخاب میکردم همزمان ماجراهای زیزیگلو یادم اومده بود و خب اینی شد که الان میبینی!

    یکی از بچه ها یه پست نوشته بود و نوشته بود که میخواد سر به تنم نباشه با این اسم گذاشتنم و در ادامه فرموده بود که تازه خیر سرم دانشجو هم هستم :دی
  • اسی بولیده
  • غرب کشور

    فقط میدونم کرد هستن

    پاسخ:
    کرمانشاه و سنندج و اینا یعنی

    سلام اسی بولیده در جوابتون باید بگم نوچ:))
    ما شیعه هستیم البته اگر خدا قبول کنه :))
    شهرمون هم شیعه هست خدا رو شکر :))
    اون منطقه رو چون بیشتر اراذل و اوباش میگن توشن من که جرائت نکردم برم اون منطقه و فقط شنیدم میگن داعشین ولی بعید میدونم.
    به قول پدرم اگر داعشی بودن که الان کلی سپاه ریخته بود اونجا و پاک سازی میشد:))
    از قدیم گفتن شنیدن کی بود بمانند دیدن :))


    +
    در مورد شهرم سکوت اختیار میکنم :))
    اگر بعدا وب زدم شاید خصوصی گفتم وگرنه شرمنده اخلاق ورزشی تون :دییی 
    پاسخ:
    بچه ها چیزایی رو که نمیگن ما هم نمیپرسیم، یه جور قوانین نانوشته س بین وبلاگ نویسا
    :)  راحت باش :)
    منم فقط حدس زدما  :دی
  • اسی بولیده
  • ای جانم عزیزم:)

    اومدم پست پلیست و خوندم اما کامنت نذاشتم، اگه میدونستم حتما سلامی عرض میکردم!

    الآن دوباره اومدم دیدم هستی کامنت گذاشتم:)

    البته بهتره بگیم چت شبانه;)

     

    اون پستی که میگی هم خوندم مال میرزا بود:) !!

    پاسخ:
    آره همون!
    پس بر پستام واقفی!
    به چت روم زی زی خوش آمدید :دییی 
    الان که نسیم خواهر کوچولوم برام بیاد :دیی 
    آخ که یاد اون روز اولی که با نسیم دوست وبنویسم آشنا شدم بخیر :))
    الان بهش میگم بیاد اینجا :))
    نسیممممم بیا اینجا :))
    دیدی چت روم رو ؟؛ ))


    + پس همسن خواهرزاده اولیم هستین با این اوصاف :))
    شایدم یه سال کوچکتر :))

    پاسخ:
    به هرحال بازم فکر میکنم من بزرگتر باشم!
    یه حسی بهم میگه!

    نسیم! ور آر یو؟
  • اسی بولیده
  • باران خودتو حساس نکن اونا داعشی نیستن!

     

    چون میدونستم کرد هستی حدس زدم شهرتون سنی باشن، البته میدونستم خودت شیعه ای

     

    راستی تو که اینقدر دوس داری بنویسی پس چرا گذاشتی کنار؟؟

    پاسخ:
    مربی رانندگیمم کرد بود...کرمانشاهی :)
    یا شایدم کرمانشاهی بود ولی کرد نبود :/
    کرد بودن یا نبودنشو یادم نمیاد :|
  • اسی بولیده
  • تا قسمت زیادی بله:)

     

    فقط 1 چیزی:

    توروخدا انقد مارمولک نکش:(

    اونا که کاری به آدم ندارن ، راهشون و میکشن میرن!

    انقد خشن نباش دختر! 1 کم لطیف تر! نحیف تر! با ملایمت:)

    پاسخ:
    من خیلی لطیفم! 
    ولی وقتی بیان توی اتاق آدم و برن پشت کمد آدم، آدم مجبوره بکششون...!
    مشکل که ندارم راس راس راه برم و مارمولک بکشم!
    مارمولک کشتن کالری میسوزونه! من که کالریمو از سر راه نیاوردم که!
    من سنندجی نیستم خدا رو شکر :))
    زبان سنندج وحشتناک سخته :))
    این یک .
    کردم و به کرد بودنم افتخارم میکنم :))
    در جواب بگویم مشغله‌های کاریم دلیل اصلی ننوشتنم بود بعضی روزا واقعا اونقدر مشغله ام زیاده که به کارای خودمم نمیرسم.
    الان دیگه وب خونی شده کارم :))
    اصلا دل و رمق نوشتن ندارم مگه اینکه فشار نوشتنم بیاد که اونم با خوندن وب ها کمش کردم.



    +از خواهرزاده ای بزرگم بعید میدونم بزرگتر باشین :))
    چون سال ششم یا هفتم  پزشکیه الان :)) 
    نصف صبحی آلی اومده سراغ منم :))

    +گفتم که دوست وبنویسمه بهش میگم خواهر کوچولو :**

    پاسخ:
    آلی کیه؟! :|
    آها نه پس اون بزرگتره ... دو سه سال :)
    منم عاشق کردام... مخصوصا لباسای محلیشون... تازه همین یک ماه پیش واسه اولین بار بود که فهمیدم شلوار کردی دخترونه هم داریم! و خیلی واسم جالب بود :)
    تازه تر اینکه شنیدم گل گلی ان... و منم هوس کردم بپوشم!
  • اسی بولیده
  • باران جان یه وقت سوء تفاهم نشه ، ما همه به قومیت هامون افتخار میکنیم و باید هم افتخار کنیم! به مذهبمون هر چی که هست ، و به ملیتمون افتخار میکنیم ، تفاوت ها دلیل بر برتری نیستن
    پاسخ:
    یه کلام از مادر عروس :)))
    همینایی که عسی بولیده گفت :دی


    ترجمه رو فکر کنم اشتباه کردم :))
    بعدا شاید آدرس وبشو دادم بهتون :))
    من برم بخوابم که فردا نون سنگگم :))  
    خوشحال شدم ممنون و 
    شب بخیر :))


    پاسخ:
    هی گفتی... هوس نون بربری با آبگوشت کردم!
    شبت بخیر:) رنگی رنگی!
  • اسی بولیده
  • شب بخیر باران

    نون سنگک خریدی یاد ما هم باش:)

     

    از عجایب بود که زی زی اسم ما رو درست تلفظ کرد!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    تکرار و تمرین! رمز موفقیت :))))

    یا خدا :))
    زی زی جان امشب راست و حسینی چی خوردین ؟:))
    بابا آلی همون آلزایمر زی زی جان دلبندم چند بار بگم خب ؟:))
    این یک.
    دو کردا هم عاشق شمان اصلاشم :))
    سه : شلوار کردی داریم ولی من گل گلیش رو ندیدم :دی شوخی بید.


    + اسی جان من هیچوقت دنبال سوء تفاهمات تو جملات نمیگردم پس نگران نباشین :))
    هیچوقت از حرف دوستان دلخور نمیشم :))
    اینو مطمن باشین:))
    شبتون پر از ستاره.
    یعنی صبح تون پر از طلوع شاد :))

    پاسخ:
    یه چیزیم شده!
    یا اثرات تئاتره یا شامی که دوستم بهم داد... 
    یا شایدم طبیعیه :دی!
  • اسی بولیده
  • و اینجاست که تفاهم بیداد میکتد و سوءتفاهم ها را منهدم میکند!!!!!

     

    کامنت من و باران یهویی:دی

    پاسخ:
    آره دیدم :دی
  • اسی بولیده
  • وای پاکش کن!!!!!!!!!!!!

     مثلا قرار بود خصوصی باشه!

     اینم از سوتی ما:(

    پاسخ:
    :))) باشه دیدیش بگو پاکش میکنم!
  • اسی بولیده
  • دیدم
    پاسخ:
    حله ؛)
  • اسی بولیده
  • این که میگن کمال همنشین اثر کرد و اینا راسته ها!!!!!!!!

    پیرو سوتی های شما ما نیز ...;)

    پاسخ:
    بدآموزی دارم فک کنم! :)))
  • اسی بولیده
  • آخی عکست و عوض کردی؟

    گشنگه:)

    پاسخ:
    آره خوبه؟!
    سایز هدر این بزرگ تره یا اندازه ی همون قبلیه؟!
    البته اگه با سیستم بالا میای
  • اسی بولیده
  • اندازه همونه

    بله سیستمیم:دی

     

    راستی این :دی یعنی چی؟ :|

    پاسخ:
    دونقطه دی
    همون دو نقطه و Dانگلیسی هست
    اینجوری  D:
    یا همون  big smile خودمون

    +منم پارسال نمیدونستم!
  • اسی بولیده
  • نصفه شبی 22 نفر حاضر در سایت داریم آیا؟؟؟!!!!!!!
    پاسخ:
    تازه من اومدم 71 نفر بودن! شات هم گرفتم!
  • اسی بولیده
  • آقا این عکس شما مورد داره:/

    مدادرنگی 18 رنگه اصن داریم؟؟:|

    بدون مداد مشکی اصلا اینا مدادرنگی محسوب میشن؟0_o

    پاسخ:
    ریا نباشه 100تاییه من نصفشو توی عکس آوردم! مشکی هم توی اون چندتایی که توی عکس نیفتاده! p:
  • اسی بولیده
  • good night zizi
    پاسخ:
    من خوابم برد دیشب!یهویی!
    اره دیگه...
    یکی از راه های شکار پسرا اینه که تولدشون رو حفظ کنی و بهشون تبریک بگی!
    بالاخره اینم یه روشیه.
    من خودم روز تولدمو فقط همراه اول و چندتا از دخترای همکلاسی تبریک میگن!

    پاسخ:
    من واقعا ازت ممنونم و کمال تقدیر و تشکر رو دارم که یکی از راه های شکار پسرا رو بهم گفتی!
    باشد که مقبول افتد :|

    خب دخترا تولد همه یادشونه و اینکه بعت تبریک گفتن اصلا عجیب نیست! عجیب اینه که یه پسر، تولد یه دخترو یادش بمونه! :))
  • مستر نیمــا .
  • آدم همه تاریخا رو یادش میمونه دیگه
    الکی مثلا ما هم نمیدونیم چرا تولدش یادته :دی مخصوصا این که بزرگترم هست :دی ی ی ی ی
    پاسخ:
    هرکی فکر بد در مورد من بکنه خائنه : پی
    خب بالاخره تاریخای خاص رو مخصوصا، آدم یادش میمونه ؛)))
    مث تاریخ ازدواج و عقد و اینا!
    🙈
  • بیتا بختیاری
  • عااااااالی بود.... الان مامان دوستت چه فکرایی میکنه بنده ی خدا با خودش :)
    پاسخ:
    فکرای بدی نمیکنه! چون دیشب خوده دوستم پیام داد و گفت بیا مامانم میخواد ببینتو واست شام درست کرده! و منم با کله رفتم ؛))))
  • سعادت سلیمانی
  • یه خواهرم نداشتیم دوستاش تولدمون رو حفظ کنن!
    پاسخ:
    خواهر داشتن سعادت میخواد که نصیب هرکسی نمیشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی