زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

 دیشب:

دراز کشیدم، چون غذا خوردم سمت چپ بدنم دراز کشیدم(به دلیل اینکه بعد از غذا خوردن معده سنگین میشه به سمت راست نخوابین چون معده سنگینه میفته روی کبد و لهش میکنه.ولی در کل بجز وقتایی که غذا خوردین سمت راست بدنتون بخوابین که هم توصیه شده و هم دلیل علمی داره چرا که خوابیدن روی سمت چپ بدن باعث تولید سودا میشه و سودا باعث بد خلقی و بی اعصابی میشه. واسه همینم هست که یه اصطلاح داریم که وقتی طرف با بدخلقی از خواب پا میشه میگن از دنده ی چپ پا شده!)

سرم توی گوشیه و دارم وبمو چک میکنم

خواهر کوچولوم اومده انگشتشو میکنه توی سوراخ گوشم!

جیغم میره هوا سرمو میبرم زیر پتو میگم قلقلکم میاد نکن!

میگه نه وایسا هنوز تعمیرش نکردم!

بعدش دستشو میکنه توی چشمم و مژه هامو بررسی میکنه! دوباره صدام در میاد!

بعد دستشو میکنه لای موهام، میپره میره شونه ی خودشو میاره و شروع میکنه به شونه زدن در حالی که خودش روی موهام نشسته و هر بار با جابه جا شدنش جیغم میره هوا... زیر موهامم که فر شده و در نظر بگیرین که چه زجری رو متحمل میشم :|


امشب:

اومد روی تختم و کنارم دراز کشید...گفت آجی امشب میخوان اینجا بخوابم

بعد از بازرسی دوباره ی گوشم و چشمم و موهام و عذاب وجدان در مورد خالی کردن گوش هنه ی اعضای خانواده رفت زیر پتوم و گرفت خوابید :|

(پرسید اشکالی داره گوشمونو خالی کنیم گفتم آره چون این چیزای زرد رنگ باعث میشن که میکروبایی که میخوان وارد گوشمون بشن بهشون بچسبن و دیگه نتونن وارد گوشمون بشن

بعد پرسید از کجا تولید میشن و من در جوابش گفتم توی بدنمون یه غده هایی هست که تولید عرق میکنن...این غده اا توی گوشمونم هستن و یکم شکلشون عوض شده و تولید این چیزای زدر رنگ رو میکنن که یه نوع چربیه (جنسش مومه و تلخه!) مزشو چشیدم حتی :))))

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • پاک باخته
  • تو چند تا خواهر داری آیا؟؟؟
    پاسخ:
    تو سومین نفری هستی که امروز اینو میپرسی!
    3 تا دارم :)
    برو تو پست " ابراهیم خلیل الله" کامنت آسی بولیده رو بخون
    :))))
  • اسی بولیده
  • باز گفتی آسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(((((((((((((

    من اسی ام ، اَسی ، بر وزن اسید و اسیر:/

    پاسخ:
    آها!
    باشه حالا غیرتی نشو!
    :)))
  • اسی بولیده
  • اولین نفری که پرسید هم خود پاک باخته بود:دی
    پاسخ:
    پاکباخته جان چند بار میپرسی عزیز دل برادر؟! :دی
    اون نکته ی اولی خیلی خوب بود ...
    آخی خدا خواهرتونو واستون حفظ کنه :))
    پاسخ:
    بالاخره یه کارشناس تغذیه ای چیزی گفتن! :دی 
    خواستم شما رو هم شریک دونسته هام کنم :))

    خیلی ممنون ؛)
  • فیروزه ای
  • che khoob ke 3ta khahar dari
    پاسخ:
    آره خوبه :)
    بچه های کنجکاو ... ((: .
    پاسخ:
    تو سوراخ گوشمونم میگرده :|
    خدا خواهرت رو برات حفظ کنه
    واقعا چشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    آره ولی مال اون وقتاس نه الان! بچه بودم ینی! اونم غیر عمدی دستم رفت تو دهنم! :))
    واقعا تا حالا چشیدی؟!!!!
    چندش:/D
    پاسخ:
    آره دیگه...تلخه! :)))
    سلام 
    خدا حفظش کنه:))
    خواهرای کوچکتر عشقن ♥
    من که همیشه دوست داشتم یه آبجی کوچولو داشته باشم ولی هیچوقت نداشتم .
    ولی عوضش سه تا خواهرزاده کوچک دارم که کوچکشو خیلی دوسش دارم.
    بجز اونم یه دوست وبنویس مجازی دارم که اونم بهش میگم خواهر کوچولو اسمش نسیم هستش :))
    حالا زیادم کوچک نیست ولی چکار کنیم مهرش به دلمون نشسته و دوسش دارم:))
    قدر خواهرتو بدون و بدان و آگاه باش خواهرای کوچک نعمتند.
    از طرف من از نیم وجبیتون یه بوس ناز بکن:**

    پاسخ:
    و علیکمسلاااام!
    ممنون :)
    البته بگم من برادر ندارماااا!
     و نمیدونم برادر داشتن چه حسی داره و کلا چه مدلیه!

    باشه :دی
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • یه چیز میخواستم بگم یادم رفت !
    ..
    ..
     اهااا .. چقد تو چیز بلدی :]
    پاسخ:
    :)))))
    اینا رو شما هم میخونید....
    مثلا اون غدد عرقی تغییرشکل یافته توی فصل 3 زیست سال سوم (حواس) هست اگه اشتباه نکنم! :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی