زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دندون پایین سمت چپ!

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

از وقتی که از مطب اومدم بیرون تا الان دارم پانتومیم بازی میکنم، جاهایی رو هم که بقیه حرکاتمو متوجه نمیشن یکم حرص میخورم متوجه میشن!

سمت چپ دندون پاییینمو که یک عدد عقل نهفته بود جراحیش کردم! 3تا عقل نهفته ی دیگه مونده!

+ من نمیدونم چرا پیش هر دکتر دندون پزشکی میرم چشاش سبزه!

اومدم با دکتر حرف بزنم بگم دکتر درد داره خو؛ دیدم یه چیزی تو دهنمه، نگا میکنم میبینم انگشت دکتره! خو دکتر انگشتتو درار دارم حرررف میزنم!

+منشیش اومده سرمو گرفته :| که مثلا تکون نخورم :|

آخه من کی تکون خوردم؟! :|

تازه اون موقع که رفتیم برق رفت... خدا ناراضی بود من زخم و زیلی شم میدونم!

داشتیم برمیگشتیم یه سر به یه مغازه ی مانتو فروشی و عطاری و...زدیم، واسه اونام سوالامو با پانتومیم اجرا میکردم دمشون گرم میفهمیدن!

+یه گاز روی دندونمه  سمت چپ صورتم سره، آب دهنمو نمیتونم قورت بدم فلذا دهنم پر از خون و تفه...حال بهم زن هم خودتونید. من واقعیتو گفتم :دی!

لب بالا و پایینم چون خونیه به هم چسبیدن و توان تکان دادن لب ها را ندارم!

اگه یکم توی عکس دقیق شین، یه تیکه از لثه م به دندونم چسبیده!

+دهنم یه وریه! 

داره کم کم دردش شروع میشه... یه چیز گرم هم تو دهنم حس میکنم... به نظر میاید خون است :/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲۲)

اه اه اه
چندش ترین متنی بود که تا حالا خوندم!
آیا لازم بود تموم جزییات رو بگی؟!!
از وضع دندونت هم معلومه که مسواک نمیزنی!
پاسخ:
چی میگی؟!
این دندون توی لثه بوده یعنی نوئه نوئه! حتی دست هم بهش نخورده تا حالا!

دندون عقل خر است ... والسلام .

من دیگه حرفی ندارم |: .
پاسخ:
موندمتو حکمت همین دندون عقل...اگه باید کشیده بشه چرا آفریده شده :|
  • مستر نیمــا .
  • وقتی دندونتو میکشی تا دو ساعت اولین باندی رو که میزاره رو دندونت بر ندار و عوض نکن تا خون نیاد
    پاسخ:
    همین کارو کردم.الان دوساعت گذشت رفتم برش داشتم ولی بازم خون میاد...دردش شروع شده.خیلی ناجوره
  • مـــیـــمـــ ...
  • از بد شانس ترین آدمای دنیا اونایی ان که هر چهارتا دندون عقل رو دارن وهر چارتا نهفته اس منم چارتاشو عمل کردم ولی دم دکترم گرف خیلی ماهر بود 
    بااین که ریشه ی دندون من افقی بود 
    امشب سرد نگه ش دار
    فردا گرمش کن والا قد پرتقال میشه 
    چرک خشک کناتم سرموقع بخور عفونت نکنی
    به مامانتن بگو برات سوپ رقیق بپزه
    پاسخ:
    ما فردا داریم میریم مسافرت... دقیقا باید چه شکری بخورم الان؟!
    مرسی،تا فردا به دستوراتت عمل میکنم :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • یا خدااااااا ... من از‌دندون پزشکی از دندون عقل متنفرم :/
    دو تا دیگه فک پایین دارم، میترسم برم جراحی‌ ، م ی ت ر س م :((
    پاسخ:
    میگن فک بالا بیشتر درد داره تا پایین...موندم اونارو چیکار کنم!
  • بیتا بختیاری
  • فکر کنم دکترت زیاد ماهر نیست عزیزم... من یه دکتر خوب تو اکباتان میشناسم خواستی بگو 
    پاسخ:
    نه دکتر خوبی بود... خیلیا تعریفشو میدادن
    اوووفیش>.<
    پاسخ:
    😭
    vay ghalbam
    Chd ba jozeeyat!
    پاسخ:
    اونا هیچی...اونا مال وقتی بود که بی حس بود...
    الان یه اتفاقات دیگه ای داره تو دهنم رخ میده که نگم بهتره :|
  • نفس سادات ......
  • وایییییییییییییی
    منم قصد دارم دندون پزشک شم.خخخخخخخخخخ ان شاا... که میشم.
    پاسخ:
    ان شاالله که با تلاش به خواسته ت میرسی :)
    سلام
    کاملا درکت میکنم.
    بنده 6 سال پیش جراحی کردم. یک دکتر بود، حرف نداشت. اون موقع خیلی گرفت، ولی عالی بود. کاش بالایی اش رو هم کشیده بودی. دندون عقل بالا راحت در میاد. سه سوت...
    دو سری جراحی کردم، یکبار سمت راست، یکبار چپ... واقعا چرا لثه ات باهاش دراومده؟! این مشکل جراحه... نباید چیزی جز دندان کنده می شد خب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ضمنا
    وقتی نهفته بوده، نباید اینقدر خون بیاد! مگه بخیه نزد؟ مگه یخ نذاشتی؟ من دکتر دندونم رو کشید، خودش یه یخ داد که بذارم روش.
    مال من دندون سمت چپ پایینم، چون دراومده بود، نصفه تو فک، خراب هم شده بود، خیلی خون ریزی کرد تا زخمش بسته شد. چون باز بود و وسط لثه خالی شده بود. اما سمت راست، نهفته بود، تو لثه به حالت افقی بود، و کنار عصب. دقیقا دکتر یکساعت باهاش ور رفت تا کشیدش بیرون.
    اما رسیدم خونه، (حدودا یکساعت، یکساعت ونیم طول کشید) تقریبا خون اش بند اومده بود
    آب نمک هم قرقره کن...
    امیدوارم زود خوب شی.
    پاسخ:
    سلام
     این دندونم عین همون دندون نهفته ی تو هست...اتفاقا افقی هم بود. ولی هنوز خونش بند نیومده
    چرا بخیه هم زد واسم...

    ولی من شنیدم دندون بالا یخت تره جراحیش! خب خوبه خیالم راحت شد :)
    ولی هنوز 3تای دیگه مونده...
    صدای خرچ خرچ بریده شدن لثمو میشنیدم... :/
    حالا حتماً باید انقدر ظریف و دقیق توضیح میدادی؟
    دلم ریش ریش شد خب
    پاسخ:
    خواستم هیچ صحنه ای رو از دست نداده باشین!
    که یکمم درکم کنید!
    نمیدونم اگه قرار بود دندون عقل ها رو بکشیم چه لازم به خلقت شون بود؟
    پاسخ:
    اصن تفکراتمونم شبیه به هم دیگه س!
    دقیقن من همینو در جواب یکی از کامنتا نوشته بودم! :))
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من ماه پیش دندونمو جراحی کردم یه خونریزی داشت که حد نداشت
    به زور قرص و طب سنتی خوبش کردم
    پیش دکترهای قابل اعتماد برو خیلی مهمه
    جراحی اصلا آسون نیست من بعد 6 ماه (دندون قبلی)هنوز خمیازه کشیدنی جاش تیر میکشه
    اصلا سرتو خم نکنه چون باعث میشه خونریزی کنه
    تا یه هفته حتی برای نماز سجده سرتو خم نکن
    هوا سرد باشه بیرون نرو باد نذار به صورتت بخوره
    حتما چرک خشک کن بخور چرک نکنه
    اصلا با نی چیزی نخور
    تا 4-5 روز فقط آبکی بخور هیچ غذایی نخوری
    دندوناتو رو هم فشار ندی بخیه ها باز میشن
    اوووووووووووووووووووووووه
    من بعد دو جراحی
    پاسخ:
    هنو خونش بند نیومده
    دررد داره، حرفم که نمیتونم بزنم، چیزی هم که نمیتونم بخورم...
    تو بد مخمصه ای گیر افتادم :|
    توصیه های خوبی بود :)
  • تنها همدم ماه
  • یعنی حالم از دندون و دندون پزشکی ایش میشه !
    پاسخ:
    من وقتی میسیشنم روی صندلی مطب دندون پزشکی بدنم لرز میگیره!
    البته دیشب 3تا آمپول زد گفت برو بشین تا بی حس شه من همینجور یه بند می لرزیدم
    یعنی با این اوصاف من حاضر بودم بی عقل باشم و دندون عقل نداشته باشم تا کار به کشیدنش

    و بدبختی های بعدش نکشه :((((((( 

    والا... 
    پاسخ:
    همه چی همون بدبختیای بعدشه... بماند که صدای برش لثمو میشنیدم با تیغ... اه! 
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    :(
    پاسخ:
    سلام
    >_<

    آخ آخ...):

    ایشالا زود خوب میشی...

    من فعلا یکی از دندون عقلام دراومده....تا چند سالگی وقت هست برای دراومدن اون یکیا؟!

    نمیشه آدم بذاره همون طوری نهفته بمونه؟! |:

    پاسخ:
    من رشدشون افقی بود و به بقیه ی دندونام داشت فشار میاورد... ولی تو اگه درومدن جاشون بود ولشون کن و ازشون لذت ببر :)
    والا بعضیا 23 سالگی درمیاد، بعضیا 17 سالگی بعضیام مث من درنمیان و نهفته میمونن...کلن تو هر فرد توی یه سن خاصی درمیان.
    مثلا خواهر من با اینکه دو_سه سال از من کوچیکتره ولی دندونای عقلش درومده :| و من هیشکدومو حتی یه کوچولو هم ندیدم حتی!
    سلام
    کلا برات متاسفم، به نظرم خیلی بد کشیده که صدای خرچ خرچ بریده شدن لثه رو شنیدی. واقعا مال من از این خبرا نبود.
    قطعا به نظرم دکترت رو عوض کن...
    لثه رو که بریده! خرچ خرچ! تازه هنوز خون اش بند نیومده... من سمت چپم رو کشیدم، تا صبح روز بعد بند اومد. اونم گفتم که چون جاش خالی بود، اینقدر طول کشید. یخ گذاشتن واقعا مهمه...
    الحمدلله بنده این دردسرایی رو که مهندس بهشت گفت رو هم نکشیدم. حالا دارم فکر می کنم دکتری که واسه بنده کار کرد، چقدر دستش سبک بود.
    مال من دردش، اون هم بخاطر حرف زدن زیاااد، حداکثر تا یک هفته بود و خلاص.
    پاسخ:
    سلام
    حالا که عکس دندونمو دوباره میبینم خودم وحشت میکنم!
    من تا حالا دندون نکشیده بودم، فک میکردن چسبیده باشن لثه به دندون طبیعیه!
    آره دیگه پیشش نمیرم!

    واااااااااااااااااااااااییییییییییییی!!!!!!!!!

    با خوندن این پست و این کامنتا 10 سال پیر شدم:(((((((

    درحین خوندن جییییییییییغ ممتد میکشیدم همه بدنم متشنج شده بود:,,,,,,,,(

    خداروشکر دندونای من طبیعی در اومدن خیلی هم به دندونام حساسم!

    این اولین باره میام وبلاگت! خوشم اومد خوبه:)

    الآن دندونت چطوره؟

    پاسخ:
    :)))))) آرام باش! آراااام!
    +الان خوبم و تقریبا رو به بهبودیه! فقط اینکه بخیه س :|

    +یه زیزیگلوی دیگه؟!
    دیروز توی اینستا یه زیزیگلو دیدم که اتفاقا همشهریم بود!
    یدونه دیگه هم توی وب دیدم که میاد اینجا و بهم سر میزنه گاهی
    و تو هم هستی :)

    وب نداری؟!

    خداروشکر که خوبی

    تو که جراحیش و گذروندی دیگه از بخیش نباید بترسی!

    من زیزیگولو نیستم! اَسی بولیده ام: ASI BOOLIDE !! این تکیه کلاممه از خودم ساختمش ربطی هم به زیزیگولو نداره;) اولش ( آ ) نیست بلکه ( اَ ) هست مثل اسیر و اسید !

    وب ندارم، از طریق وب مستر نیما پیدات کردم:)))))))

    پاسخ:
    آهاااا، اسی بولیده! :))))))
    ساخت جملات جدید خود را به شما بسپاریم؟! :))
    بله بله حتما !! (با ژست خودشیفتگی)
    پاسخ:
    :))))
    در کل هیچگونه معنی خاصی نداره؟!
    نه ! فقط 1 جور لوس کردن خودم برای دیگرانه ! بچگونه حرف زدن و از اینا ;)
    پاسخ:
    آها در جریانم خودم! فهمیدم! حله! ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی