زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

عیدت مه عیدون!

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ق.ظ

+یک ماه مبارک است...آن هم رویت!

خلاصه،عیدتون مبارک باشه :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۹)

بله رویش ولاغیر ;)
پاسخ:
روی امام زمان ینی!
برو توبه کن!
  • فیروزه ای
  • eidet mobarak zizi jun
    پاسخ:
    قربونت :) عید تو هم مبارک ساره!
    مبااااارکا :)
    پاسخ:
    کیلی لی لی لی!
    توبه کردم :/
    پاسخ:
    آفرین :)))
    عیدت مبارک عزیزم :)
    پاسخ:
    فدات نگینم :) عیدت مبارک! بخور بخوره از فردا!
    منم عیدو تبریک میگم
    صد سال به این سالا :)))))
    پاسخ:
    وای مرسی!
    مثلا فکر کن 100سال بعد بیام تو وبلاگت بهت تبریک بگم ننه!

    عه من تو این پست عید مبارکی گفتم عاخه

    اینجا جن داره فک کنم 


    پاسخ:
    یا خدا! فرااااااار!
  • دختر پاییز
  • عید شوما هم مبارک ^_^ .
    پاسخ:
    همیشه به عیدا ان شاالله :)
  • سعادت سلیمانی
  • امروز ٨ وعده غذا خوردم...اصلا سیر نمیشدم :)
    پاسخ:
    مطمئنی الان  حالت خوبه؟! 
    + عیـدتون مبـآرک ..

    خوشحآل میشم به منم سری بزنین ..
  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام



    "باشد تا رستگار شویم"
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • اسعد الله ایامکم
    پاسخ:
    تنکیو وری ماچ! یو تو!
    عید شمام مبارک:دی
    من اصن دیر نرسیدم:|
    پاسخ:
    عید نوروز 95 برشما میمون و مبارک ان شاالله!!
  • محمد حسین ---
  • ممنون خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظر بدی
    عید شما هم مبارک آسیپولیکا جان
    پاسخ:
    قربونت... ایشالا تا صد سال!
    عنوان :))) :)))
    پاسخ:
    +فهمیدی معنیشو؟! یعنی عیدت تو عیدا!
    عنوان :))) :)))
    زی زی دلم برات تنگ شده :(
    پاسخ:
    من دلم واسه همه ی دوستای وبلاگیم تنگ شده بود ... واسه همه ی مجازیا...
    + واسه تو هم ساره...خی لی
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام .
    پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم !
    احساس میکنم یه جورایی مثل من می نویسی ...
    خوشحال میشم به منم سر بزنی .
    ممنون ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی