زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از نوع امتحانیش!

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ق.ظ

میکروب دارم :|

+ "بانو" جان، آدرس وبت رو برام اشتباه نوشتی.هر کاری کردم نتونستم بازش کنم.

سوالتو خصوصی پرسیده بودی،نتونستم زیر کامنتت جواب بدم.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    عکس بسیار گویا بود ...
    پاسخ:
    سلام
    یه میکروب عصبانیه!
  • صِفر کیلومتر
  • مام زمان(علیه السلام) می فرمایند:
    إِذا اسْتَغْفَرْتَ اللّهَ فَاللّهُ یَغْفِرُ لَکَ

    اگر از خداوند، طلب مغفرت کنى، خداوند نیز تو را خواهد آمرزید.
    کافى، ج1، ص521، ح13 


    سلام 

    بیا برای فرج روز و شب دعا کنیم
    دل امام خویش را ز خود رضا کنیم
    عزیز فاطمه، مهدی(ع) دلش پر ز خون است
    بیا که بهر خدا از خدا حیا کنیم

    ایام ولادت منجی عالم بشریت بر شما مبارک

    پاسخ:
    سلام
    ممنون.همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی