زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تراولینگ تو "قم"

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

مثلن عضو بسیج باشی

باهزاااار التماس که بیا پاشو و برو قم!

تو هم 3 نفر دیگه رو جمع کنی و با هم غذا درست کنید و جمع کنید وسایلتونو و کله ی سحری برید محل مورد نظر که همه تجمع میابند برای رفتن

بعد، از 4 نفرتون، اسم 2 نفر حذف بشه


بسیج و سپاه کاراشون همش همین مدلیه،برنامه ریزیاشون،برنامه هاشون

مثلا ما پاشیم هلک و هلک تو شیراز با کلی وسایل و کلی معطلی؛بعد همین که میایم سوار اتوبوس شیم بریم قم بگن اسمتون از تو لیست حذف شده!


یادمه تو دوران مدرسه هم امتحانای بسیج همین جوری بود

یا دوره هاشون که هلاااااک شدم اون دوره ی چند هفته ای رو محاله یادم بره!

اصن یادآوری خاطره ش برام رعب آوره!


میخواستن برگردوننمون

من و زهرا و مریم و بهاره کلی دادو بیداد کردیم که این چه وضعشه و بسیج همه کاراش اینجوریه

تا بالاخره سوار اتوبوس شدیم کلی هم ازمون معذرت خواهی کردن!


فکر کردین که خیال کردین؟!

تازه با حاجاغا هم دعوا کردیم! محلمون نمیذاشت، پاسخگو هم نبود :)


الانم که خوابگاهیم خیلی هوامونو دارن هی میان بهمون سر میزنن!

بچه ها گفتن :ع! شما همونایی بودین که عصبانی بودین؟!

یهو همه زدیم زیر خنده!!  چه معروف شدیم :)))


+ ولی همین که میگن طلبیده ها...فقط دو تا جای خالی بود...

در صورتی که 90 و خورده ای نفر حذف شده بودن ولی واسه ما دونفر جا پیدا شد!

+شدم مسئول فضای مجازی

الکی مثلن من بسیجی فعالم ؛)

+نایب الزیاره ی همتونم...

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • مهندس بهشت
  • خوج به حالت
    چقد ردلم مشهد یا قم رو میخواد
    اگه برای من دعا نکنی مچل بشی ایجالا دی

    پاسخ:
    خدا نکشت!
    کلی دعات کردم مچل نشم :))
    :))

    شما معروفید همه جا

    طلبیده بشید عالم و آدم همه که مانع بشن نمیتونن
    پاسخ:
    دیگه قسمت بود و طلبیده شدم...
    حضرت معصومه و امام زمان خودشون همه ی کارا رو راست و ریس کردن :)
    سلام
    دعا هوارتا....
    زیااااااااااااااااااااااااد
    پاسخ:
    سلاااام
    کلییییی دعات کردم :)
    تو که طلبیده شدی برا مام دعا کن طلبیده بشیم مشهد...
    دست راستت رو سر من.
    پاسخ:
    ایشالا آقا امام رضا بطلبه بریم سفر مشهد که نمیدونی چقد دلم میخواد...
    خوش به سعادتتون ... :(((((
    پاسخ:
    ایشالا بطلبه حضرت معصومه شما رو به زودی

    ای بابا
    منم مسئول فضای مجازی بودم
    از طرف دانشگاه بود؟
    پاسخ:
    از طرف بسیج دانشگاه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی