زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کرم ناردونه

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ق.ظ

داشتیم ناردونه هایی را که از یکی از بچه ها کش رفته بودیم همگی دور همی میخوردیم

که ناگهان...

بچه ها یک کرم سفید در ناردونه ها پیدا کردند!

بباره (بهاره!) با یک دستمال کاغذی برش داشت و آورد به من که روی تخت دراز کشیده بودم و پتو را تا بالا روی خودم کشیده و مشغول بازی با گوشی ام بودم نشان بدهد

همین که نشانم داد وکلی ذوقش کردم،شروع کرد به بالا رفتن از یکی از گوشه های دستمال کاغذی

بباره آن گوشه را خم کرد تا کرم تشریف بیاورد وسط دستمال؛

یهو افتاد روی پتویی که رویم بود!!

جیغم که بند نمی آمد!پتو را کشیدم رویم و جییییییغ!!!

بباره از شدت خنده پهن زمین شده بود و توان حرف نزدن داشت!


+پیدا نشد

امشب در کنارش باید بخوابم!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • مهندس بهشت
  • کرم دیه دی
    من دیه از کرم نمی ترسم حتی بعضی وقتا که توی حیاط مدرسه کرم گیر میاوردم میذاشتم رو دستمو دوستامو باهاش می ترسوندم
    پاسخ:
    خب واقعیتش من از هیچ موجودی نمیترسم!
    سوسک مارمولک ملخ کرم...هیچکدوم
    ولی یهو انداختش روم...
    الان دارم به این فکر میکنم که الان کجاس!!
    خوش بحال اون کرم !!!!


    کرمم نشدیم دخترا ازمون حساب ببرن
    پاسخ:
    :)))

    +تا اینجا معلومه که پسری :)
    ناردونه چیست؟!
    پاسخ:
    ب دونه های خشک شده ی انار میگن ناردونه
    منم تازه آشنا شدم باهاش!
    خوشمزه س!
    یادمه قبلن که کوچیک بودم مامان بزرگم دونه های خشک شده ی انار داشت و بهشون میگفت دون انار...منم میرفتم و چون ترش و خوشمزه بودن کلی برمیداشتم و میخوردم
    از اون موقع تا حالا نخورده بودم :)
    یادش به خیر
    از تفریحات سالم پسرعمه ی ما وقتی باهاش می رفتیم باغ، این بود که مار رو از دم بگیر، بعد هی تو هوا با سرعت بچرخونه، بعد به قدر کافی که دور گرفت پرتش کنه هوا! :))
    پاسخ:
    بیچاره از ماره! :)))
    دارم تصور میکنم خارج شدنش رو از کهکشان راه شیری :)
    ااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییش
    پاسخ:
    ههعععیییی :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی