زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

سلام خاموش ها!

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ق.ظ

خیلی دوست دارم بدونم اینایی که هرشب وقتی من ساعت 3_4پست میزارم و میان رو وبم و پستامو میخونن کی ان! :)

اومدین اعلام حضور کنید :)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

  • مهندس بهشت
  • اونا که عمرا اعلام حضور کنن ولی من میگم من نبودم دی
    پاسخ:
    هر کی میتونه باشه بجز تو :))
    اینا عشاق دلباخته ان که تا اون ساعت منتظر پستات میمونن
    پاسخ:
    عشاق و دلباخته ی من منتظرن تا ساعت 3_4که من پست بزارم و به درد 1000بار رفرش در ثانیه مبتلا شدن؟!
    حالا درسته من یکم خودشیفته م...ولی یکم!!
    دیگه نه انننننقققققد!!! :))
    من یه مدت بودم دیگه...
    نظرم میذاشتم تازه.
    من یه مدت بودم دیگه...
    نظرم میذاشتم تازه.
    پاسخ:
    آها...آره گفتی
    نه الانا...
    من گاهی سر می زنم نصفه شبا!
    پاسخ:
    پس یکیش شمایی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی