زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

باید روی قرارم با خودم بمانم...

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ق.ظ

نمیخواهی قولی را که 7 سال پیش به خودت داده ای را بشکنی

نمیخواهی وابسته شوی

سرد جواب میدهی در حالی که میتوانی قربان صدقه ی هر کسی بروی و برایش ناز کنی

غرورت را نمیشکنی و خودت پا پیش نمیگذاری

حاضری تنهایی بکشی...تنهایی بکشی...تنهایی بکشی...ولی برای خودت باشی

شاید دلت برایش قنج برود،شاید دوستش هم داشته باشی ولی غرورت اجازه نمیدهد باهاش خوب باشی...صمیمی باشی...


خدایا کمکم کن از این به بعد را هم بتوانم

نگه داشتن ایمان این روزها خیلی سخت شده...

خودت که بهتر میدانی...که بهتر میبینی...


  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

بمانید
پاسخ:
تمام سعیمو دارم میکنم...
سلام

صلوات برای سلامتی  و تعجیل در فرج امام زمان زیاد بفرستید.
مخصوصا وقتی بیکار هستید.
قرائت سوره های یس و الواقعه هم توصیه میشه.

علاوه بر موارد بالا، وقتی بیکار هستید یک مفاتیح بردارید و مثل کتاب، ترجمه دعاهای معروف رو بخونید.

مثلا ترجمه زیارت عاشورا،دعای کمیل و...

بعدا متوجه میشید وقتی دارید این دعاهارو به زبان عربی میخونید، چه کیفی میده که معنیاشون متوجه میشید.

داستان های کوتاه و کوچک انگلیسی هم برای ترجمه بهتون پیشنهاد میکنم.
پاسخ:
سلام
مرسی پیشنهادای خوبی بودن
زودتر میگفتین خو!
...
پاسخ:
مرسی شما هم همینطور!
:)
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • اه:(((
    حرف دل منم هس...
    پاسخ:
    شما هم بمون روی قرارت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی