زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چرندیاتی چند در شب قبل از اولین امتحان

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ق.ظ

خواهرم الان در ایستگاه قطار منتظر قطار است

قرار بوده ساعت 3 نصفه شب قطار بیاید ولی ظاهرا هنوز نیامده

امروز امتحاناتش تمام شده و میخواهد برود خانه

و من تازه فردا اولین امتحانم را باید بروم بدهم

و اینجا کسی نیست برایم پخت و پز کند

و یک شوهر هم که نداریم ببیند من درس دارم و نمیرسم غذا بپزم برود 

و از فسف فودی سر کوچه(الکی گفتم،سر کوچه یمان فسف فودی نداریم)

برایم فست فود بخرد

ولی متعصفانه (دوست دارم اینگونه بنویسم،دلم خواست) من فست فود هوووچ دوست نمیدارم و کباب را ترجیح میدهم...اما الان دلم جگر میخواهد،یا مرغ سوخاری همراه با عه این سیب زمینی سرخ شده درشتا!

سطل زباله ی سوئیت پر شده و بچه ها هیچ گونه تلاشی برای خالی شدنش و زدودن بوی گندش از خود نشان نمیدهند

رفتم در درونش پوست میوه ها را خالی کنم جا نداشت

یک شوهر هم نداریم راس ساعت 9 با غرغر بفرستیمش دم در آشغال ها را بگذارد و قبل از اینکه بیاید داخل برود از سر کوچه برایمان بستنی بخرد و ما راا خرکیف کند!!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

  • آقای میم عین
  • اصلن هم منظورتون از این عکس، تبلیغی برای رب گوجه زشک نبود!!

    # اسم این مطلب باید می ذاشتید "اندر فواید شوهر داشتن" D:
    پاسخ:
    کی گفته شوهر فایده داره؟!!
    فقط تنها فایده ش آشغال بیرون بردن،بستنی خریدن و چمدون گرفتن توی مسافرته!!  :))
  • قلم بانو
  • سلام زی زی عزیز
    خب این چه وضعیه که درست کردین... شما که می تونی یک تکون به خودت بدی دختر جان! :|
    منمشب امتحان دلم می خواهد هر کاری کنم، جز درس خوندن.
    باقی خدا وبس
    پاسخ:
    اصن شب امتحان هر کاری میشه کرد بجز درس خوندن :)
    تکون دادم...اونم چه تکونی...همش عق زدم تا خالیش کردم!
    نه بابا اسم پست بذارین در جست و جوی شوهر!!!!
    پاسخ:
    من حاضرم در جست و جوی نمو باشم ولی در جست و جوی شوهر نع!
  • ** معتکف**
  • سلام بزرگوار
    عید بزرگ مسلمین بر شما مبارک
    سالروز ولادت با سعادت خاتم النبیین
    پیامبر خوبی ها و مهربانی ها 
    حضرت محمد صلی علی الله علیه وآله وسلم
    و رئیس مذهب تشیّع
    امام صادق علیه السلام برشما مبارک باد:)
    پاسخ:
    علیکمسلام بزرگتروار
    بر شما هم مبارک ایضا...
    (بوی اسپند رو در فضای وب متصور شوید!)
  • پاک باخته
  • قسمتت
    والا
    پاسخ:
    =)
  • فرزانه ...
  • سطل آشغالوووووو...
    عوووق! 
    ناخودآگاه بوی آشغال تصور کردم با دیدن این صحنه.
    دوس دارم بدونم آخر کی خالیش کرد!:|
    +یه شوهرم نداریم وقتی عکس سطل آشغال خوابگاه دوستامونو میبینیمو حالمون بد میشه بیاد بگه"قررررربونت برمممم!!! نیگا نکن حالت بد میشه"
    والا...
    پاسخ:
    من!
    یه بویی میداد که نگو...بوش رفته بود تو ریه هام تا 2 ساعت بعد از خالی کردنش سرفه های وحشتناک میکردم!
    بعد از خالی کردنش هم پریدم تو حموم...!
    سلام
    "خبرت هست که بی تو آرامم نیست؟!"
    خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    خودم عاشقشم
    روی آینه جلوی ماشین نامزد دوستم نوشته شده بود :)
  • مهندس بهشت
  • خاک برسرم اون سطل توی اتاقتونه و شما خالی نمیکنید خو یه تایلون بندازید توش تا دیدید داره پر میشه گره بزنید بندازید بیرون
    پاسخ:
    نایلون توش هست!
    منتهی مدفون شده اون زیر :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی