زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اتفاقاتی که در تنهایی می افتد خر است

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ق.ظ

تنهایی شستت از فلز روی جعبه ی پنیر ببرد خر است

تنهایی به داروخانه رفتن خر است

تنهایی خیار خریدن و ماست و پنیر و 6 دانه تخم مرغ خر است

تنهایی خرید ها را به خوابگاه آوردن در حالی که در بین راه تابشان داده ای و از 5 تخم مرغ یکیشان شکسته خر است

تنهایی حس رقصت با آهنگی که در حال پخش است بگیرد خر است

تنهایی غذا خوردن،خوابیدن خر است

تنهایی اخبار دیدن خر است

تنهایی مرتضی پاشایی و این آهنگ بنیامین که تازه برایم با بلوتوث فرستادندش خر است

کمردرد در تنهایی و نبود کسی که ماساژت بدهد خر است

خاموش شدن همه ی شوفاژها و آبگرمکن بدون دلیل در تنهایی خر است

افتادن چادرم در دستشویی خواهران دانشگاه خر است،تنها بودم

1 هفته تعطیلی و تو تنهایی در خوابگاه ماندن خر است

تنهایی توی اتاق تاریک خوابیدن و پست گذاشتن خر است

تاریکی و تنهایی خر است


+ الان توی تاریکی نشستم در اتاق هم بسته س...دارم بهش فکر نمیکنم که نترسم...تمام حواسمو متمرکز کردم روی صفحه ی گوشیم و اون چیزی که دارم مینویسم...


یاااااااا قرآآآآن!!!!

پ.ن: چراغو روشن کردم! 

+اتفاقاتی از یک نصفه روز ...در تنهایی های این چند روزه

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

تنهایی خوبه...فک کن چه کارا می تونی بکنی که تو شلوغی نمی تونی!
خیلی حال میده وقتی تنهایی با خودت حرف بزنی...خیلی حال میده هر طور و هر وقت و هر چیز دوس داشتی غذا بخوری!
چرا یه هفته تنهایی!؟ یه هفته ی ِفلسفی!!!
پ.ن:
فهمیدم دانشگاه شیرازی ولی نفهمیدم رشته ات چیه؟؟ ترم چندی؟


پاسخ:
تغذیه
ترم بوق!


مامان که آخر هفته س، رفته اراک دانشگاه
خواهرمم که دانشگاه,یه جای دووور
بابا هم که رفته کربلا
منم که شیراز

برم خونه پیش کی؟!
سلام زی زی بد خلق . چته بابا؟ چرا به خر محترم توهین میگنی. من خرها رو خیلی دوست دارم. بخصوص چشم های زیبا  و دوست داشتنیشونو. من جای تو بودم، اولین خری که دیدم، ازش معذرت می خوام.
پاسخ:
خر ها هم تو رو دوس دارن!
بخصوص چشم های زیبا و دوست داشتنیتو!  :))
ای قشنگ تر از پریا، تنها تو خوابگاه نریا، .....بقیه اش میشه ، همونای که تو گفتی.
پاسخ:
مرسی چشات قشنگ میبینه! P:
کلا بگو زنگی خر است:)
پاسخ:

زنگی چیست؟!
با ذکر مثال!
قسمت دوم کامنت منو خیلی بد جواب دادی دخی!!!
:|
منظورمو نفهمیدی انگار!
پاسخ:
فک کردم منظورت اینه که چرا نرفتی خونه!!!!
واسه اربعین یه هفته تعطیل کردیم...بچه ها هم خونه هاشون فقط چن ساعت با اینجا فاصله دارن همه رفتن!
....
عه!
این قسمت اول بوود؟!  :)))

قسمت دوم: ترم 1 :)

+قسمت اول و دوم جواب من میشه قسمت دوم و اول کامنت تو!
من خوابم...توی دختخوابم...گیج میزنم!
اگه نادرست متوجه شدم بازم بپرس
ولی تورو قرآن واضح تر! :))
  • مهندس بهشت
  • چرا با بومیا دوست نمیشی باهاشون بری بیرون
    ما دستمون خالی میشه هفته ای یه بار با بچه غیر بومیا میریم بیرون بهشون حال میدیدم
    پاسخ:
    اتفاقا باهاشون خیلی خوبم
    خیلیم اصرار کردن که باهاشون برم
    ولی خب به این فکر کردم که این چن روزه تعطیلن و میخوان برن پیش خونواده و دوستاشون...
    و اینکه نخواستم مزاحمشون بشم
    نخواستم وقتی که میرم جلو من معذب باشن نتونن جایی برن...

  • مهندس بهشت
  • وا یه نصفه روز باهم برید بیرون که به جایی برنمیخوره
    من الان خودم عذاب وجدان گرفتم همه برگشتن شهرشون ولی یکی از بچه ها برنگشت به من گفت این تعطیلات رفتی بیرون بگو منم بیام تنهام منم از چهارشنبه تا امشب بیرون نرفتم همش میخواستم دعوتش کنم بیاد خونمون گفتم شاید دوست نداشته باشه این شد که نشد باهاش باشم الان عذاب وجدان داره خفم میکنه
    پاسخ:
    پس حتما اونا هم عذاب وجدان دارن الان...!
    فکر خوبیه...ولی خبری ازشون نیست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی