زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بستنی زیزیگلو یادتونه؟!

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ق.ظ

امروز توی یه مغازه دیدم...

کلی ذوق کردم!


فک میکردم آخرین دونه شون 15 سال پیش تولید شده!!!

+تنها فرقش این بود که این جدیده چشم و دهن نداشت!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

چقدر هم من دوست داشتم!
:)
پاسخ:
عشق من بود این بستنی!
بستنی عروسکی اون موقع ها!

  • آقای میم عین
  • زی زی گولو
    بستنی
    نوستالوژی و ...
    بین الحرمین!
    * خوبیش این بود آدم توی انتخابش شک نمی کرد و دو دل نمیشد؛ چون فقط طعم وانیلی داشت/
    پاسخ:
    معلومه توی بین الحرمین بستنی زیزیگلو خوردین!!
    من اگه یه روزی پولدار شدم یه کارخونه میزنم که تولید بستنی زیزیگلو کنه با انواع طعم ها!
  • آقای میم عین
  • تجربه ی شخصیم هست؛ روانشناسان و متخصصین تغذیه هم به این امر رسیدن که خوردن بستنی برای انسان بسیار آرامش بخش هست و هورمون های نمی دونم چی شی مغز و فلان و بهمان انسان را از لحاظ روانی خوب میکند!
    بین الحرمین هم که جای خود دارد و زی زی گولو آن عروسک صاف و صادق با رمز همیشگی "زی زی گولو، آسی پاسی، دراکولا، تا به تا"  و همراه خانوم "مریم سعادت" هم که ... غرق در کودکی ها میشم.
    پاسخ:
    اشتباه گفتین!!
    دراز کوتاه،نه دراکولا!!!  :)))))

    بنده هم تغذیه میخونم اتفاقا!!
    بعدا به اکتشافات جدیدی در این راستا دست پیدا میکنم ان شاالله!!
  • محمود بنائی
  • اون شب بستنی دو قلو دیدم :) در حد همین بستنی زیزیگولو جالب بود.
    پاسخ:
    بستنی دوقلو؟!
    یادش بخییییر!
    همیشه سر این دو راهی بودم که اول جداش کنم بخورمش یا از همون اول دوتا رو با هم بخورم!
    اره خیلی خاطرات دارم باهاش:)
    پاسخ:
    دهه شصتیا و هفتادیا همه باهاش خاطره دارن...

  • مهندس بهشت
  • واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یادش به خیر من چقد از این زیزیگلوها خوردم

    پاسخ:
    یادش بخیر...چه ذوقی میکردیم که شکلدار بود مثلن!
  • هَشت حَرفی
  • نمیدونم کدوم نامردی تو خونه ما از این زی زی گولو ها میخورد که همش من توپش بازی میکردم :|  ولی خودشو نمیخوردم!
    پاسخ:
    آخی :))
    خیلی خوشمزه بودن،دلتون بسوزه! (آیکون خیلی زبان درازی!)
    یا الله...

    عههههههههههه
    نخوریش فاسده ها!!وای خدا مال سال خیارشورشاه بود این بستنیا
    هععععععععععیییی کجایییی جوووونی
    پاسخ:
    خیارشور شاه!  :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی