زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

موقع عکس گرفتن خنده یتان را کنترل کنید!

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

عکس 3در4 بخوای بگیری،

بگه لبخندتو کمتر کن،بعد تو شدید تر بخندی...

بعد هی منتظر بمونه،هی تو خنده ت بند نیاد!

بعد از خنده ت خندشون بگیره!

 

+خیلی سخته موقع عکس 3در4 گرفتن خنده مو کنترل کنم...شما هم اینجورین یا فقط من اینطوری ام؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۴)

  • مهندس بهشت
  • نه عزیزم مشکل از شماس
    پاسخ:
    :))
    نه واقعا واست اتفاق نیفتاده؟!
    یکم بش فک کن...!
  • محمود بنائی
  • به ما میگه یک کم لبخند بزن !
    پاسخ:
    خخخخخخ!!
      در این حد جدی میشین موقع عکس گرفتن؟؟!!
    :)))
    دقیقا ایراد از شخص محترم زیزیگلوست
    پاسخ:
    :))
    حالا چرا ایراد؟!
    دست خودم نیس خب خنده م میگیره!!
    تو فقط اینجوری ای :) 
    پاسخ:
    :)
    خواهرم اینجوریه!
      وای به روزی که دوتامون بخوایم عکس 3در4 بگیریم!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی