زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

چرا این فیلد نمیتواند خالی باشد؟

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ب.ظ

سلام. از حال خوزستان و هوای گرم و رطوبت ۸۰ درصدی و بی آبی و جاش تعطیلی مسئولین تهرانی و نه خوزستانی که بگذرم، 

خوبین؟

نمیدونم من خونه ای شدم و هی دلم نمیخواد برم بیرون و زیر کولر بشینم یا کلا تابستون واسه همه این مدلیه؟

یا شایدم تبریزیا هی تابستونا بیشتر میرن بیرون تا زمستون ؟_؟

بهم فیلم خوب (بیشتر سینمایی) و کتاب خوب معرفی کنید. این چند روز فیلم های خوب و فیلم های مزخرف میبینم. مزخرفا رو دوست ندارم. جاش بهم فیلم های با ارزش دیدن معرفی کنید. روحم تازه شه.

:)

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

  • دُردانه ‌‌
  • به‌به، سلام. خوش تشریف آوردی، صفا آوردی!

    تبریز انقدر خنکه که مردم همیشه بیرونن.

    تو کجایی الان؟ آخرین موقعیتت که شیراز بود، ولی خیلی وقته بی‌خبرم ازت. هر از گاهی بیا دو خط بنویس خب.

     

    فیلم و کتاب خوب با چه موضوعی؟ تخیلی، مذهبی، عاشقانه، علمی، تاریخی یا چی؟

    پاسخ:
    من الان خوزستانم. زادگاهم.
    شیراز که یادش بخیرررر. آفرین خوب یادت مونده ؛))
    از دوسال پیش تا الان هم توی بیمارستان مشغولم. سانتر کروناس

    کتاب و فیلمم که هرچی باشه ولی فقط و حتما خووووب باشه🤩
  • مترسک هیچستانی
  • به به! چه اتفاق قشنگیه دوباره نوشتنت :)

    پاسخ:
    عه چرا هیچستانی شدین؟ :))
  • مترسک هیچستانی
  • دیگه گفتیم بریم ببینیم هیچستان چه جوریاست D:

    عه سلاااام :))

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خب وقتی هوا گرم بشه آدم تو خونه ای میشه:)

  • نرگس (مامان پرستش)
  • اخییییی زهراااااا  مزدوج شدییییی من خبر نداشتم :))))

    مبارک باشه عزیزم. 

     

     

    هر چند سال یه بار میام یه سر میزنم میرم :))))))))

     

     

    حدس میزنم این پست برا خیلی وقت پیش باشه. نمیدونم هنوز سر میزنی یا نه. امیدوارم خوب باشه حال و احوالت عزیزم/ 

    سلام. دوست عزیز وبلاگت هنوز فعاله یا نه؟
    اگه فعاله که خوشحال میشم به سایتم سر بزنی. منتظرت هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی