زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

میشه؟

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ق.ظ

دیشب خونه ی دوست رضا مهمون بودیم

خانمش ماست آورد گذاشت روی سفره

گفت خیلی خوشمزه س و اینا بخورین

گفتم: میشه؟

گفت: چی؟

گفتم: میگم میشه؟

گفت: چی میشه؟

رضا فهمید من چی میگم گفت نه نمیشه😂

منظورم با ماست بود که ماستِ میش است؟ :))


هی نگام میکرد حس میکرد نصف جملمو نفهمیده که من هی میگم میشه؟

+ یعنی من قبل از اینکه برم خونه ی اینا انقدر از نی نی های پسر بدم میومد... 

چقدر خوشمزه پیام بازرگانی میبینه!

+آقا پناه

چقدر باحال شده صفحه ی وبلاگم! ازین مدلیا شده که مخصوص گوشیه... الان دیدمش =))) فقط چرا چپ چینه :/

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

رضاتون متری چند؟
پاسخ:
رضامون فروشی نیست :))
خدایا این دختر (میم ) رو از ما نگیر که کلی با پستش خندیدم :)))
حالا میش بود یا نه ؟!:))
خانمش بعد از اینکه فهمید چی میگین عکس العملش چی بود انصافا ؟!:)))



سلام بر
 میشه اسمتو دیگه بگم ؟!:))
میشه ؟!:)
این میشه اون میشه شما نیست ها :دی 
میشه خانم دوستِ آقاتونه :)))
بگم میم یا باید همچنان بگیم زی زی ؟!:))



+

خوشحالم همچنان هستی و می نویسی 🍀

پاسخ:
سلاااام
راحت باش... فکر کنم اینجا خیلیا اسممو بدونن :)
منم خوشحالم هنوز دوستام واسم کامنت میزارن :)
راس میگه خب نننننننمییییییییییشههههه
خخخخخ
تمام جذابیت پسرها تا 7 سالگیشونه:/
پسرم اخه شد جذاب!!!
  • نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
  • سلام وبلاگ قبلیم حذف شد
    دنبال میکنم وبلاگتو
    دنبال کردن رو فعال کردم
    مرسی که هنوز هستی بعد این همه وقت
  • نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
  • http://aryan-pc.blog.ir/1398/04/08/tehran
    سلام یه مطلب راجب تهران نوشتم نظرتو میدی؟
  • املاک بیستون
  • سلام 

    اگر تمایل به تبادل تبلیغ دارید قسمت نظر ها داخل سایتم پیام بزارید

  • آبجی خانوم (فاطمه ...)
  • عجبا گوله نمک کی بودی شما😎

    مرسی عالی بود

  • تبلیغات رایگان
  • از نی نی پسر بدت میومد یعنی؟!؟!

    از #علیپارسا بدت میومد خالش؟!؟!!؟

    بیشور

    کصابط

    خر

    استیکر خشم عصبانیت و این حرفا

     

  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • حالا میشه یا می‌شه؟ 😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی