زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

لست نِیم

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ق.ظ

صبح روز عروسی یه نفر بهم زنگ زد، برداشتم ولی نشناختم، یه خانمه بود که بهم گفت خانم فلانی زودتر بیا، منم گفتم اشتباه گرفتین

بعد که قطع کردم فهمیدم از آرایشگاه زنگ زدن و منطورشون این بوده برم ارایشگاه و اون فامیلی هم که منو باهاش صدا زد فامیلی همسرمه :))


هنوزم عادت ندارم منو با فامیلی همسرم صدا بزنن! بهشون میگم من فلانی ام! آدم نمیتونه که هویت چندین و چند سالشو عوص کنه که! و یا حتی نه به این سرعت!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

هنوز عادت نداری؟! ینی قاعدتا باید عادت کنی ولی هنوز عادت نداری؟!!!! چرا باید عادت کنی اصن؟ :|
پاسخ:
چون در و همسایه میان به من میگن خانم فلانی
برام دلخواهه که به فامیلی خودم صدا زده بشم، ولی گاهی ام همسایه که حفظشون نمیشه و یا به ندرت میبینمشون و فامیلی همسرمو صدا میزنن میگم بیخیال! ولی مهم اینه که ادم موقع معرفی خودش ، فامیلی خودشو بگه
مثلا یکی از دوستای من سال اول دانشگاه عقد کرد، هرجا میرفت خودشو با فامیلی شوهرش معرفی میکرد... انقدررر برام حال به هم زن بود این وصعیت! :))
  • کنت مونت کریستو
  • عه:)))
    عروسی کردی بسلامتیییی^-^ مبارکه !
    پاسخ:
    اره :دی
    خیلی ممنون
  • قاسم صفایی نژاد
  • ان شالله عاقبت بخیر بشید. این القاب که مهم نیست خیلی.
    پاسخ:
    ممنونم
    همینطور شما هم
  • جناب منزوی
  • اینم معضلیه :)
    ان شاءالله خوشبخت بشین
    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین شما
    سلام
    ولی باید عادت کنی، ولی به نظرم باید تفکیک کرد... اینکه تو محیط‌هایی که به عنوان خانمِ همسرتون شناخته میشی و باهمید، با نام خانوادگی ایشون زندگی کنی و تو محیط‌های کاری و شخصی و درسی خودت، با فامیلی خودت صدات کنن.
    بالاخره چندسال دیگه، غیر از در و همسایه و پست و... اولیاء و مربیان مدرسه بچه‌ها هم بهش اضافه میشه...🤣
    وضعیت من که خنده‌دار تر از تو بود، عادت کردم جواب بدم وقتی منو با نام‌خانوادگی شوهرخواهرام صدا می‌کنن...
    پاسخ:
    سلااام
    حتی بهش فکرم نکردم! که بچمو ببرم مدرسه و منو به ایم مادر فلانی صدا بزنن! جالبه
    فامیل شوهر خواهر؟ عزیزم تو خیلی صبوری :))  :*
  • قیمت گزاری سیم کارت
  • به سلامتییییی!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی