زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اَقلاب

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۶ ق.ظ

خیلی زشته آدم نتونه خودش قالب درست کنه!

یعنی تمام اینترنتو زیر و رو کردم... چقدر قالبای افتضاحی دیدم

یه دوتا باسواد تو این زمینه، نباس بیان واسه ماهایی که یه علوم دیگه رو خوندیم چیز میزی طراحی کنن؟


* اقلاب= جمع مکسر قالب!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۲)

قالبت قشنگه که
من این مدادرنگیا رو می‌بینم یاد تو می‌افتم برش ندار
پاسخ:
آیکون چشمای قلب قلبی =)
ولی دلم میخواست یه تغییراتی بکنم. حس میکنم خیلی همه جدیدن... مثل این تلویزیون ال ای دیا... بعد من ازین تلویزیون پشت دارام!
دقیقا منم به همین دچارم :(
پاسخ:
عخی... خدا شفا بده :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • قلّاب نمیشه؟
    پاسخ:
    از تو بعیده
    قلاب مفرده :))
    اُقلاب که همه جورش ریخته تو اینترنت :))

    پاسخ:
    نیست که
    ازین الکیاس همه ش
  • جناب منزوی
  • قالب خوب فقط پولی :/
    خودتون آستین هارو بالا بزنید :)
    پاسخ:
    پولیاشم خوب نیست... بعدا من واسه همچین چیزی پول نمیدم! مثل چای تو کافه!
  • قاسم صفایی نژاد
  • من بالاخره یه نفر گیر اوردم که قالبم رو برام بنویسه. الان البته نیاز به تغییراتی داره هنوز ولی کلیت قالب رو طراحی کردیم. تو فوتر وبلاگم آدرسش هست.
    پاسخ:
    ممنون
    یادش بخیر
    چرا من سالی یه بار یادم میفته بیام اینجا؟
    قاب هم خیلی خوبه به نظرم.نیازی نیست عوض بشه

    Busymindسابق:)
    پاسخ:
    حدس زدم ؛)
    سلام
    جوابت به شباهنگ عالی بود. من که قالب فعلی خودمو دوست دارم. هدرش هم که اختصاصیه...😊
    پاسخ:
    سلاااااام
    مانوس شدن یه جورایی :)
  • صبورا کرمی🦄
  • زهرا تویی؟؟؟
    پاسخ:
    مهساشونم :)
  • صبورا کرمی🦄
  • عه... اخه قبلا یه زیزیگولو بود نویسنده اش زهرا بود. 

    پاسخ:
    فکر کنم میدونم کی رو میگی
    قبلا به وبش سر زده بودم
  • صبورا کرمی🦄
  • خوشبختم 😉🙃🖐
    پاسخ:
    :) می تو
  • صبورا کرمی🦄
  • باید بگی یو تو :)
    پاسخ:
     گفتم می تو... یعنی منم همینطور :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی