زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پیرو پست قبلی!

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۳۷ ق.ظ

بعد از انتشار پست قبل، گربه هه گم شده

راستشو بگین کار کی بوده؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۸)

تیه خورده :))
پاسخ:
عه ولا  :)))
مری تیه زندنشه!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • توی کاپوت رو گشتین؟!
    پاسخ:
    نبووود... یعنی توی کاپوت کدوم ماشین میتونه رفته باشه؟
  • جناب منزوی
  • هنوز پیداش نکردین؟
    پاسخ:
    نو ایز نات!
  • آشنای غریب
  • دیدی گفتم چهل روز صبر کن 
    قدیما یه چیزی میدونستن که گفتن :)))
    پاسخ:
    چمیدونستیم اینجوری میشه
    خواهرم میگه خیلی گربه هه دیوونه س!
    زود به همه عادت میکنه...هرکی یه تیکه گوشت بهش بده میفته دنبالش.
    گربه ها خیلی خل و چلن!
    آبجی کوچیکه هر روز داره براش گریه میکنه و هر روز تو کوچه رو میگرده دنبالش. یه روز بارونی که خونمون بودم... بااارونیا، گفت پاشید بریم با چتر دنبالش بگردیم تو کوچه های اطرافو :/
    سلام
    شاید بحث "گربه ربایی" باشه!
    با پلیس تماس بگیرید و در جریانشون بذارید. احتمال داره چند وقت دیگه "گربه ربایان" باهاتون تماس بگیرن و خواسته خودشون بیان کنن.

    و این بود نظر من :))
    پاسخ:
    سلام
    فکر کنم موضوع جدی تر از این حرفاس...
    شاید سرشو زیر آب کرده باشن!
    شایدم زیر خاک!! ://
    پاسخ:
    >_<
    گشنم بود سوسیس کالباس خونگیش کردم خوردم!
    پاسخ:
    آشپز قاتل!
  • جناب منزوی
  • پس بدون خداحافظی رفت :/
    پاسخ:
    رفت دست به آب توی کوچه... بعد دیگه ندیدیمش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی