زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

اره پست جدید!

اومدم بگم دلم هوای اینجا رو کرده

دلتنگ نوشتن شده بودم

دلتنگ نوشته هام

دلتنگ آهنگ برزان محمودی

بعد دلم یهو هوای شباهنگو کرد

دیدم زشته واسه هزارمین بار بهش بگم که "میشه لینک این آهنگو بهم بدی؟"

کامنتتاشو زیر و رو کردم تا رسیدم به لینک آهنگ

میخواین بدونین چیه که عاشقش شدم؟

اینجا


+عنوان: آهنگی که در حال حاضر داره واسم پلی میشه_علی زند وکیلی

  • . زیزیگلو

نظرات  (۷)

سلام 
به هر بهونه ای که اومدی خوش اومدی :)
خوشحالم برگشتی و نوشتی هر چند کوتاه.

خوبی ؟
خوشی؟
معلومه بهت خیلی  خوش میگذره که وبلاگت به چشم نمیاد آره ؟:))
ایشالا همیشه ی ایام شاد و سلامت باشی:)



+
درضمن لینک کار نکرد روله:))

پاسخ:
سلاااام واران
ممنونم خوبم
در ظاهر نیستم ولی به یادتونم

درستش کردم لینکو :)
به به زیزیگلو خانم!
راه گم کردین؟ ;)
پاسخ:
یا متن اشتباهی انتشار دادم؟ ؛)
انگار همین دیروز بود لینکشو خواستی و برات فرستادم...
همون موقع آخرین باری بود که گوش کردم این آهنگو

کم‌پیدایی 
پاسخ:
فکر میکردم دیگه توی اینوریدرت نباشم به دلیل اینکه زمان زیادیه که نیستم
دیگه زود به زود میام :)
  • قاسم صفایی نژاد
  • بنویسید باز هم
     بسم‌الله
    سلام زی‌زی جی (مخفف جان، دیدم وزنش بهتره،)😘
    حلال بفرمایید و دعا که فردا ان‌شاءالله به لطف حضرت ارباب، عازمم.
    http://mydesk.blog.ir/post/%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B9

    پاسخ:
    عزیزممم
    سلاااام
    من الان پیامتو دیدم که توی هرزنامه بود... و خب حدس میزنم تا الان برگشته باشی :)
    امیدوارم سفر خوبی واست بوده باشه :)
    دلم تنگ شده بود واست
  • جناب منزوی
  • سلام
    ظاهراً خیلی وقته نیومدید :)
    خیلی با اسم " زی زی گولو " خاطره دارم :)
    امیدوارم دوباره برگردید
  • خرید سیم کارت رایتل
  • چقدر دوست دارم این آهنگو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی