زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

لاته زنبور

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ

ببینیدش!

فوق العاده بود و ژذااااب!

دسته جمعی ام برید کیفش بیشتره... مثلا دوتایی دیدن حالا داد ولی لشکری بر میزان شوقمون طبیعتا می افزود!

فیلم خوب رو نباید تعریف کرد و باید تشر داد.‌‌ تا بقیه م اون لذتی که بردی رو ببرن

و اینکه یکم چیز چیز میکردن توش :دی


  • . زیزیگلو

نظرات  (۹)

تو فکرش بودم برم ببینم 
پاسخ:
به وقت شام و لاتاری رو هم دیدم... اونام خوب بودن و به وقت شام عالی تر
ما خونوادگی رفتیم و دیدیم
خیلی چسبید
خیلی
پاسخ:
احسنتم!
نامبرده به حرف نون اعتقادی نداشت انگار
پاسخ:
قشنگه! به من اعتماد کن :دی
کیه؟ چیه؟ کجاس؟ :دی
پاسخ:
از همینایی که آدما توش زندگی میکنن... خب؟ توشون زنبور بزار😂
اومدم بگم نیستی چند وقته و اظهار دلتنگی کنم
بعد این پستتو دیدم :|
و دارم از خودم می‌پرسم چرا این پستتو نخونده رد کردم و ندیدمش اصن :|
پاسخ:
با معرفت کی بودی تو؟ :)
دیگه بس نیستم پستام غیر قابل تشخیص میشن :دی
  • مُکرّر ‌‌‌‌‌‍‌ ‌‍‌
  • لاتهٔ زنبور یه قهوه/نسکافه/یا هرچیِ زنبوریه!؟ :))
    تازه بعضیام می‌گن لَته که میشه لَتهٔ زنبور ؛)
    پاسخ:
    جدیدا توی تایپ خیلی غلط املایی دارم!
    چیزی که قبلا نداشتم!
    یا پروردگار :))
    من چند وقت گذشته به وقت شام و لاتاری و بدون تاریخ بدون امضا رو دیدم
    بدون تاریخ بدون امضا قشنگ بود ولی دوتای دیگه چرت.به وقت شام چرت تر!
    پاسخ:
    من لانه زنبور و به وقت شام و لاتاری رو دیدم
    از نظر من لانه زنبور و به وقت شام عالی بودن!
    البته سلیقه ها متفاوته! ولی لانه زنبورم ببنید!
    راستی از المی خبر نداری؟
    همین که کامنت گذاشته اون بالا
    وبشو حذف کرده
    کجاست الان؟
    پاسخ:
    نه متاسفانه
    توی تلگرام بیشتر با هم در ارتباط بودیم تا وبلاگ، که اونجا هم دلیت اکانت کرده، شماره ای ازش ندارم
    خیلی باحال بود! چیز!:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی