زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

کی اینو گذاشته این توووووو؟

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ
اگر خواهر کوچولویتان یک روز یک سوسک پلاستیکی بخرد و قبل از اینکه شما بروید حمام در دمپاییتان جا سازی کند و شما پایتان را روی یک چیز سیاه بگذارید و به یک سوسک برخورد کنید چه خواهید کرد؟ :|
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۱)

:))
اگر یک روز برادر کوچکتان یک جوجه کوکی را بگذارد دقیقا جلوی قفسه کتابهایتان و نتوانید به کتابهایتان دسترسی داشته باشید چه خواهیدکرد؟:¶
+میگم تو بیا جوجه رو بر دار.منم میام سوسکای خونه تونو میکشم:))
پاسخ:
جوجه کوکی؟ یعنی از اینا که کوکشون میکنیم؟ 
بعد تو میترسی؟
:|
سکته. سکته خواهیم کرد -_-
پاسخ:
شما مردی...زشته :|
دیگه خودتون هم بهش میگید زلزله. چه انتظاری از زلزله دارید؟ :)

پاسخ:
همسایمون بهش میگفت آژیر
کوچیک که بود دم خونه جیغ جیغ میکرد!
نه زلزله ی پست قبل اون خواهرمه که پریروز تا رسید خوابگاه زلزله اومد!
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • از سوسک میترسید؟!
    اوووووووووووووووووووووووووووووووم
    [لبخندی شیطانی]

    +
    مراد زشته گل پسر :|
    پاسخ:
    نه من هیچ عکس العملی نشون ندادم! فقط پام روی یه چیز رفت نگا کردم دیدم بلههه!!!

    بستگی به روحیه اون کوچولو داره شاید منم برم از این جونورای ژله ای بخرم و بذارم توی وسایلش مثلا.در حالت شیطانی البته.ولی خب واقعیتش سعی می کنم با منطق و صحبت بهش بگم کار بسیار اشتباهی کرده .چون از الان که که بخواد از این شوخیا بکنه بزرگ تر که بشه به جاهای خطرناکی ختم میشه این شوخیا

    پاسخ:
    به نظرم این شوخیا اشکالی نداره! مدیونی بدونی بچه بودم ازین کارا میکردم ! :پی
    بچه باس شیطون باشه! بچه ای که بشینه یه گوشه عین جوجه دو روزه غمباد بگیره به چه درد میخوره؟
    :| جیغ کشیدن به همراه یک سکته ی ناقص
    پاسخ:
    در این حددد؟!
    قطعاً گازش می‌گیرم :))
    پاسخ:
    کبود نشه :دی
  • یا فاطمة الزهراء
  • :))) 
    سوسک واقعی میندازیم تو لباسش :))) 
    پاسخ:
    بچه سکته میکنه :|
    لازمه انقدر خشونت؟!
    میخندم:))))
    من مارمولک میذاذم عوضش
    پاسخ:
    آیکون یک عدد المی شیطانی!
    چندشم میشه.
    زشته ...من با این هیکلم از اون بترسم؟
    بچه بودم خیلی با پام جوجه له کردم ناخودآگاه،بخاطر همین ترس تو جونم مونده:/:)
    پاسخ:
    منم یه بار اشتباهی جوجمو له کردم :|
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خواهر کوچیکمو حلقه آویز می کنم 
    بعلهههههه دقیقا همین کارو باهاش می کنم. من اعصاب معصاب ندارم که
    پاسخ:
    کم خون عصبی :دی
    قرص آهن بخور ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی