زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

غیر قابل لو دهندگی

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ

یکی از بلاگرای معروف بلاگفا بود. اون وقتا خیلیا میشناختنش. چند وقت پیش خودش لو داد که دختره. و گفت به کسی نگیا! گفتم که من همیشه فکر میکردم پسری و الان نمیتونم به چشم یه دختر بهت نگا کنم =))

خلاصه اینکه آره داداچ... من فکر میکردم قدیما تو فضای مجازی خودشونو جنس مقابل جا میزدن... نگو این داستان سر دراااز دارد.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی