زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ترس

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ق.ظ
اىن ترس از تارىکى خىلى چىز بدىه
دىشب بجز من و دوستم که سىده هىشکى تو سوئىتمون نبود.
اون رفت خوابىد تو اتاق بغلى،منم تا صب ساعت 5موندم بىدار،هوا که روشن شد گرفتم خوابىدم

+امشب ىکى از بچه هاى سوئىت بغلى رو دزدىدم بىاد بخوابه پىشم...
  • . زیزیگلو

نظرات  (۲)

بابا عشقو حال میکنیا
عجب
پاسخ:
ای...
همچین!
  • مهندس بهشت
  • بر عکس من دوس دارم همه جا تاریک باشه بخوابم
    پاسخ:
    دقی قن برعکس من!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی