زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

گم بشو

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

36 ساعته بیدارم ...11 دیروز ظهر تا 11 امشب.

که هی نا خوداگاه سرم میفتاد روی شونه ی بغلی توی تاکسی. که هی معذرت خواهی میکردم، باز بیدار میشدم میدیدم خوابم برده افتادم روی شونه ش :/


+رفتم یه کرم ضد آفتاب بخرم...بماند که وقتی اومدم خوابگاه فهمیدم اشتباهی خریدم... از داروخانه که اومدم بیرون از یه خانومه پرسیدم که با کدوم خط برم فلان مسیر...خندید گفت از کی هم پرسیدی! میترسم بهت غلط غلوط بگم... گفتم اشکال نداره از یکی دیگه میپرسم، خندیدیم. یه قدم جلوتر دوتا خانم با چادر رنگی نشسته بودن... یکیشون یه چیزی گفت متوجه نشدم، اینطور فکر کردم که بلده و میخواد آدرس بهم بده، گفتم چی؟ گفت: "کی با تو بود، برو گم بشو" جا خوردم... گفتم واا... از کنارشون رفتم...دو تا راننده تاکسی کنار خیابون بودن، فکر کنم متوجه جا خوردن و ناراحتیم شدن... یکیشون گفت: خانم محلشون نزار اینا روانی ان :|

  • . زیزیگلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی