زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تغذیه

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ
خوابگاه بودم، مامانم زنگ زده حال و احوال پرسی و این حرفا
میگه دیشب دختر یکی از همکارام که رشته ش تغذیه بود عقد کرد...
من: چن سالش بود؟
مامان:تازه درسش تموم شده بود، با یه دکتره عقد کرد
من:خوشبحالش!
مامانم:خوشبحالش که عقد کرده؟!  O_o
من:نه!!! که درسش تموم شده!!  (الکی!!) 
 :))))
  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

بی شوهری بیداد میکنه
مگه ن؟
پاسخ:
نه باو...
چیزی که زیاده شوهر!



اسم منو ب
" دل نوشته ... "
تغییر بده ممنون
مرسی
پاسخ:
اوکی!
واییییییی خخخخخخخخخخخخ
از دست شما دخترا :)))))))
پاسخ:
:))))

آرزو بر جوانان عیب نیست...!!!
  • مهندس بهشت
  • خوشبخت بشن ایشالا
    پاسخ:
    عروس چقد قشنگه ایشالا مبارکش باد!!!
    نور عالم از ولی داریم ما 
    اول و آخر علی(ع) داریم ما 
    از جام و سبو گذشت کارم 
    وقت خُم و نوبت غدیر است 
    امروز به امر حضرت حق 
    بر خلق جهان علی(ع) امیر است 
    سلام
    عیدتان مبارک
    پاسخ:
    عید شما هم خیلی خیلی مبارک برادر!
  • پاک باخته
  • دارم میپیچم به خودم از خنده
    روحت شاد
    پاسخ:
    واآ!
    برادر؟!!
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی