زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تفکرات من موقع دیدن عکسای هنری پروفایل مردم

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ
من گفته ام و باز دگر میگوم که شریک زندگی آدم باید یکی باشه که هم نزاره نماز صبح آدم قضا شه و هم اینکه بلد باشه عکس هنری بگیره!
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۸)

ناجور موافقم باهااات
پاسخ:
دیدی چه خوبه؟! :))
احسنت! به نکته ی خوبی اشاره کردی :دی
پاسخ:
من همیشه متوجه نکته های خوب میشم و بهشون اشاره میکنم :|
  • شب گرد تنها
  • عکس هنری خیلی مهمه خوب
    به منم سر بزن حتما
    پاسخ:
    خعلیا!
    موافقی تا یه حدی هم بلد باشه پول در بیاره؟ :))
    پاسخ:
    نظرم مثبته =))
    فدات بشم خوب بیا وردلم چند تا عکس بگیرم ازت معتاد نشی :)))
    پاسخ:
    عکسایی که تو میگیری عالی ان...عالییی.... 
    قصد ازدواج نداری؟! :دی
  • فیشـ ـنویس
  • من که در دومی بسی مشکل داشتم و داریم هنوز :))

    ولی تایید می کنم شروط خوبیه
    پاسخ:
    بزارم جزو شروط عقدم؟!
  • یا فاطمة الزهراء
  • :دی
    واقعا با اولی موافقم
    پاسخ:
    من وقتایی که نماز صبحم قضا میشه و خوابم میگیره خیلی عمه شو یاد میکنم!
    و عکس های یواشکی هم:)
    پاسخ:
    آخ آخ آخ =))
    حالا خوبه نگفتید مورد دوم مهم تره:)
    پاسخ:
    انقدر مهمه که در کنار مورد اول اوردمش...انقدر مهم!
    تازه کنترل رو هم به آدم بده.
    پاسخ:
    :)))) خیلی خوب بود!!
    چونکمن تلویزیون نمیبینم کنترلو بده من که خاموشش کنم! 
    یا بزنه با هم راز بقا ببینیم!
    والا!
    پاسخ:
    به خدا!
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • هعی بابا چه توقعاتی داری
    من توقعم از شریکم اینه که دوتا دست دوتا پا دوتا چشم داشته باشه:دی

    پاسخ:
    کانگورو هم اینا رو داره :|
    Oo بعله... بالاخره هرکی یه معیار هایی داره...:||
    امیدوارم پیدداش کنی؛))
    پاسخ:
    من که پیدا هستم...اون گم شده!
    ظرفا رو هم بشوره
    پاسخ:
    اون که وظیفشه :))
    آقای سین هستم

    یک عدد عکاسِ حرفه ایِ سحرخیز!

    پاسخ:
    خوشبحال همسرتون!
    بلد باشه عکس هنری بگیره اما ترجیحا عکاس نباشه :))
    نه؟
    پاسخ:
    اره...پلیس باشه...ازین پلیس سیاها...مبارزه میکنن با مواد مخدر!
  • عاشق بارون ...
  • منم امروز به عکس هنری ازین زاویه فکر میکردم! :دی
    پاسخ:
    اگه به همه چیز از این زاویه نگاه کنی همین میشه ؛)
  • فاطمه غلامی
  • کاملا موافقم :)
    و ایضا با اینکه پول در آوردن و تقدیم دو دستی کنترل و شستن ظرفا وظیفشه :))
    پاسخ:
    همون کارای خونه ؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی