زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

تا به کجا برد مرا مستی بی امان تو

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

پرم از دغدغه ها. دفترچه ی سبز رنگم یا همان صندوقچه ی عطار روز به روز برگه های زیادی اش سیاه میشود. ذهنم را از کلید واژه های توی دفتر میکشم بیرون. بین این همه دلم حرم میخواهد. خیره میشوم به نقطه ای و فکر میکنم که چه شد که من جا ماندم؟  امتحانات را از چندم تا چندم کنسل کرده اند برای کسانی که میخواهند جا پای جابر بگذارند و حسرت دیدن بین الحرمین را بگذارند به دلمان. امروز برای بی لیاقتی ام برای زیارت ارباب گریه کردم. روسیاهی گریه هم دارد. بین این همه میلیون جمعیت تو بمانی و جایت نشود آنجا، غم هم دارد.درد هم دارد. راستی سید الشهدا... تسلیت. رقیه رفت. آمد پیشت یعنی. تحمل دیدن سر غرق به خونت در تشت طلا را نداشت. بهش گفتند بابا نداری سرت را برد نشانشان داد که بیایید ببینید...این هم بابایم.

شب جمعه است.التماس دعای فرج

  • . زیزیگلو

نظرات  (۳)

هعییییییی.دلم خونه:|
منم میخوام بررم کربلا ...اما با پای پیاده واربعین... 
پاسخ:
ان شالله قسمتت بشه
  • زینـب خــآنم
  • ...
    امتحانا رو بخاطر کسایی ک میخان برن اربعین عقب انداختن ؟؟
    چون دیگ دانشجو نیستم خبر ندارم ، همه دانشگاه ها این کار ُ کردن ؟
    اگ اینجوری باشه خیلی عالیه ک
    پاسخ:
    فک میکنم همه همینکارو کردن...
    اره به خاطر اربعین.
    ان شاء الله بزودی به خواسته دلتون میرسین...


    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی