زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

بغل

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۹ ق.ظ

بچه بودم. از خواب بیدار شدم دیدم تو بغل بابامم، توی کوچه. دوباره خودمو زدم به خواب که هنوزم تو بغلش بمونم.شب بود، مهمونی تموم شده بود، خوابم برده بود. بابا بغلم کرده بود و داشتیم میرفتیم سمت خونه.

دلم تنگ شده. بغل بابامو میخوام.

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۳)

الهی...
عزیزم :)
پاسخ:
:)
  • مجتبی مطوری
  • اخی😊خب شما باباتون رو بغل کنید😃
    پاسخ:
    خونه نیستم. 
    و اینکه بزرگ شدم روم نمیشه!
    خخ.
    پاسخ:
    :|
    آخی... این قدر حال میده بچه‌ای که خوابه رو بغل کنی ^_^
    پاسخ:
    انقدر خوبه چه بزرگ باشی چه بچه، یه نفر بغلت کنه
  • زینـب خــآنم
  • واقعا چرا آدما بزرگ میشن دیگ روشون نمیشه ؟؟
    ما خداروشکر هنوز با هم خیلی راحتیم ، فقط مشکل اینجاس ک جناب پدری هم ب دلیل مشکل قلبی و هم ازدیاد وزن بنده ، دیگ نمیتونن بغلم کنن  : دی
    پاسخ:
    ورزش کن :))
  • خانم والیوم
  • چ قشنگ:)
    پاسخ:
    قشنگی از خودته (:
    شما دیگه کم کم باید به فکر بغل کردن بچه هاتون باشین :)
    پاسخ:
    یعنی مادر بچه ها بغل نمیخواد؟
  • فاطمه غلامی
  • جانا چه گفتی :(
    پاسخ:
    فدای تو
    عجب :|

    خب بعد از اینکه ازدواج کنید این وظیفه همسرتون هست
    پاسخ:
    یعنی نمیشه من مادر بشم بابام بغلم کنه؟
    واقعا راس میگن دخترا بابایین :)

    خب از باباتون بخواید بغلتون کنه... البته اگه همسرتون اجازه داد
    پاسخ:
    به همسرم چه! بابامه ها...!
    تجربه ثابت کرده دخترا آغوش همسرشون رو به هر کس دیگه ای ترجیح میدن
    پاسخ:
    امان از تجربه...بسوزه پدر تجربه!!!!
  • هَشت حَرفی
  • من برعکس شما هیچوقت بغل شدن رو دوست نداشتم. به همین خاطر خیلی زودتر از موعد راه افتادم. حتی تو چهارسالگی میخواستم تنها بخوابم! :)) همیشه میخواستم ثابت کنم خیلی بزرگ شدم:| 
    پاسخ:
    من خیلی زود شروع به حرف زدن کردم. 9ماهگی!
    بعد من بعد از 22 سال هنوزم از تنها خوابیدن بدم میاد :|
  • ماهی سیاه کوچولو
  • ولی من هیچ وقت بغل بابامو نمی خوام!
    پاسخ:
    نکنه قهر کردی؟
    +شما همون ماهی سیاه کوچولویی نیستی که قبلا با ماهی گلی وبلاگ مینوشت؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی