زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

خاک تو سرت

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ق.ظ

رفته بودیم خرید. من و مژده نشسته بودیم تا بچه ها بیان... (مژده هنوز چسب بینیشو در نیاورده)یه موتوری که دو نفر سوارش بودن جلوی مغازه ی روبه روی ما نگه داشت. ما هم رومونو کردیم اونور. اونا هم از کنارمون رد شدن و یکیشون فحش داد و من فقط شنیدم گفتن خاک تو سرت!
از اونجایی که نمیدونم چرا هرکی تیکه میندازه در اکثر موارد متوجه نمیشم چی میگه و باید از بغل دستیم بپرسم مژده اینجور توضیح داد که: اون پسره پشت سریه یه پسر خیلی زشت بود که دماغشم خیلی زشت عمل کرده بود بعد از کنار ما که رد شدن به من گفت دماغت خیلی زشت شده خاک تو سرت!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۴)

  • فیشـ ـنویس
  • میشه بیشتر توضیح بدین ؟! :)
    پاسخ:
    کجاشو؟!
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • چه تفسیری! 0_o
    پاسخ:
    مفسر خوبی میشه :|
    بعد اینقد خوشم میاد با کیف بزنم تو صورت اون موتوریای بیکاری که مزاحمم میشن:|
    که البته پارسال که یه موتوری رد شد تیکه انداخت با کیف زدم تو صورتش نزدیک بود موتورش چپ کنه:)))
    پاسخ:
    هه...من یه بار یه موتوری توی یه جاده ی خاکی مزاحم شد با سنگ زدمش!
  • زینـب خــآنم
  • وا  : |
    اصن نمیدونم چرا بعضیا از عقلشون استفاده نمیکنن !!
    شما ک میخای تیکه بندازی یکم ابتکار ! یکم خلاقیت ! یکم ظرافت بخرج بده  : /
    پاسخ:
    هنر ندارن بعضیاشون! ولی عوضش بعضیاشون خیلی هنرمندن! :))
  • اسپریچو ツ
  • حتی امکانش هست من برگردم از خود پسره بپرسم چی گفتی؟ :دی
    پاسخ:
    بعد پسره نگاهش خیره به دوربین میشه =))
  • فیشـ ـنویس
  • برداشت دوستتون رو
    پاسخ:
    واضح نبود؟! طرف که به گفته ی دوستن خیلی هم زشت و خیلی هم بد دماغ بود برگشته بود به دوستم گفته بود دماغ تو زشته و خاک تو سرت با این دماغت!
    عجب فحش بدی :|
    پاسخ:
    بد نبود که...یعنی خیلی بدتر از این شنیدم :| بچه های خوابگاه زیاد استفاده میکنن
  • مجتبی مطوری
  • به قول معلممون تربیت خونوادگیش رو به نمایش داد😊
    پاسخ:
    همینه!
    الان کی به کی گفت خاک تو سرت ؟! :))) 
    پاسخ:
    اون پسره به دوستم گفت دماغت زشته خاک تو سرت! :))
    عکس پروفایلتونو میبینم خنده م میگیره! ماجرا داره یعنی!
  • فاطمه غلامی
  • چه بی شخصیت :/
    پاسخ:
    بعد اینا همینایی ان که سنگ کوروشو به سینه میزنن و واسش سجده میکنن اما دریغ از ** مثقال ادب!
    کلا یه سری از آدما فکر می کنن اگه تیکه نندازن به دخترا، می میرن
    پاسخ:
    این نشون میده که اینا آدمای اجتماعی ان و گوشه گیر و غیر اجتماعی نیستن :دی
  • خانم والیوم
  • یه بار بارون میومد از مدرسه داشتیم برمیگشتیم خونه پیش دانشگاهی بودم سرویسمون خراب شده بود. سه تایی چپیده بودیم زیر یه چتر. 
    بعد یه پسری بهمون گفت: تف تو رو چترتونD:

    چترمون چ گناهی داشت؟ چرااااا؟؟؟؟ اصن ینی چی؟؟؟؟D:
    پاسخ:
    واااای چه خوب گفته! من بودم باهاش ازدواج میکردم بس که باحاله =)))
    اونا به اندازه ی کافی در کامنت ها محکوم شدند :))

    واقعا دماغ عمل کردن حرکت چیپیه به نظرم حالا به دختراش میشه تخفیف داد به هر حال خواستگار و اینا ، اما واقعا پسری که دماغشو عمل زیبایی کنه از نظر من ترنس به حساب میاد :|
    پاسخ:
    موافقم... یه جیگرایی میشن که اخم بهشون نمیاد! اینا با دامن گل گلی خوشگل ترم میشن :|
    سلام
    مطمنین که شاعر همونی است که عنوان کردین و سید علی صالحی احیانا نیست ؟o_O

    پاسخ:
    نمیدونم.... بزار یه سرچ کنم!
    +نه درسته...نگاه کردم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی