زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

پول چرک کف دسته...ولی علف خرس نیست!

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ق.ظ
یکی میخواست کیف بخره... 4تایی رفتیم توی کیف فروشی. یکیشون چند وقت پیش یه کیف خریده بود و نشسته بود کنارم و درد و دل میکرد که اره هیچوقت یادم نمیره... میمونه به دلم...گفتم چی؟ گفت این کیفمو میبینی؟ چند وقت پیش خریدمش 110 تومن... الان این مغازه همینو میده 40 تومن... یادم نمیره...انداختش بهم... با یه سوزی هم میگفت...
اومدم دلداریش بدم گفتم: منم یه چیزیو هیچوقت یادم نمیره... یه بار یه شلوار خریدم 10 تومن...اومدیم پایین تر همون 8 تومن! اون دوتومن اضافی هنوز یادمه :)))

+که بازم ما رو سوژه کردن! کلیک
  • . زیزیگلو

نظرات  (۱۰)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بنده خدا داغ دلش رو تازه کردی که! خخخخ
    :)))
    الان دو تومن کجا! هفتاد تومن کجا خب:دی

    پاسخ:
    در حد دلداری خوب بود دیگه...نبود؟! :))
    یعنی در به در این دلداری دادنت شدم :))
    پاسخ:
    چاخلصیم!
  • زینـب خــآنم
  • جفتتون راس میگین ، بدجـــــوری راغش جیگر آدم ُ میسوزونه  : دی
    اوصیکم ب انصاف  : (
    پاسخ:
    تازه هر جا هم میریم موقع حساب کردن میگیم دانشجوییم دلشون به رحم میاد تخفیف میدن!
    چیه چرا اونجوری نگاش میکنید؟!
    با دوتومن میتونست چچهار تا پفک نمکی بخره یکیشو بخوره دل سه نفرو شاد کنه:|
    پاسخ:
    خیلی افتصادی فکر کردی... سپاس!
    =))))))))))))
    پاسخ:
    D:
  • خانم والیوم
  • افرین مطمئنم بعدش خیلی اروم شدهD:
    پاسخ:
    خیلی خندید...فک کنم آروم شده دیگه...نه؟! :دی
  • فاطمه غلامی
  • یعنی خودت رو کشتی با این دلداری دادن
    من جاش بودم با همون کیفه تا میخوردی میزدمت :))
    پاسخ:
    دلداری دادن بلد نیستم... فوقش به چیزی میگم طرف بخنده غصه ش یادش بره
    با خودش گفته این که 2 هزار تومن رو یادش نمیره من دیگه چ باید بکنم؟! :|
    پاسخ:
    به قول یه نفر... اگه روزی دم یه خونه یدونه یه قرونی گم کردی... بازم هر موقع از اونجا رد میشی یه نگاه به زمین میندازی...
    به نظر من اصلا آدم نباید 110 تومن واسه یه کیف بده، مگه اینکه چرم اصل باشه و...
    پاسخ:
    یه کیف ساده ی مشکی بود...
  • مجتبی مطوری
  • خب با این دلداری باید سوژه بشی😂
    پاسخ:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی