زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

استهبان با استهبانات فرق داره؟

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ق.ظ

حالا من یه روز رفتم استهبان...شما باید انقدر پست بزارین؟ :دی

استهبان باحال بود... تا عصر که یه جایی گیر بودیم... عصر هم قصد برگشت کردیم که بردنمون آبشار! این سومین باری بود که با کفش پاشنه بلند کوهنوردی میکردم :| گفتم ما بستنی میخوایم...و برامون بستنی خریدن...و ما با یه بستنی خر شدیم :|



  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نه جفتشون یکیه. نیست؟ 
    استهبان نرفتم تا حالا. 
    با دمپایی کوه نوردی کردم! 
    کفش پاشنه بلند خوبه که. راحت گیر میکنه بین سنگا نمیخورید زمین:دی
    پاسخ:
    هست
    من یه بار با دمپایی رفتم کوه... رسیدیم به قله هردوشون پاره شدن
    بابام کولم کرد واسه پایین اومدن! :دی
    زشته بپرسم کوجاس اونجا؟🙈
    پاسخ:
    استان فارس
    یه جایی نزدیک فسا...من اینجوری میشناسمش
    تا جایی که میدونم نه. فرق نداره. تازه بهش سابونات هم میگن. نمیدونم با س هست یا ص!
    پاسخ:
    عه! اتفاقا از بچه ها پرسیدم و گفتن یکیه ولی ظاهرا قبلا بهش میگفتن استهبانات
    من تا حالا کفش پاشنه بلند نپوشیدم:||
    ما نیز با بستنی وپاستیل خر میشویم...به کدامین گناه؟!!!
    پاسخ:
    جدی؟! :/
    دخترا همه اینجوری ان :|
  • مترسک ‌‌
  • پات داغون که نه... ویران می‌شه! نکن این کارو با خودت، رحم کن :|
    پاسخ:
    نمیدونستم میخوان ببرنمون کوه و غافلگیرمون کردن...چشم :)
  • زینـب خــآنم
  • پاشنه کفشت چقدر بود ؟!؟!
    نمیشه ک ! اصن توی دانشگاه نمیشه کفش پاشنه دار پوشید ؛ من ک هیچوقت این کار ُ نمیکردم ، در صورتی ک غیر دانشگاه همیشه کفشام پاشنه دارن
    پاسخ:
    منو ببینی میفهمی میشه! 
    باید برم کفش بگیرم... اینا رو که میگم همونایی بودن که توی مسافرت کفشم پاره شد و گرفتمشون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی