زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

از دل دراوری

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ق.ظ

بر اساس این جمله که مرد اونیه که رژ لبت رو پاک کنه نه ریمل چشمت رو، یکی از بچه ها اومد و دور چشماش خیس و اشکی و سیاه...گفتم چی شده؟؟؟؟ گفت هیچی بابا، پیاز خرد کردم!


+واقعا با دلداری دادن افراد مشکل دارم... یکی نیست بیاد منو یاد بده؟!

  • . زیزیگلو

نظرات  (۶)

من واقعا حرفی ندارم:|
پاسخ:
:دی
  • مترسک ‌‌
  • پیاز؟ با آرایش؟ :|
    من دیگه حرفی ندارم :))
    پاسخ:
    چه اتفاق نظری دارین شما و نفر قبلی!
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • منم سکوت پیشه میکنم!

    پاسخ:
    :))
  • آقای ژاندارم
  • پناه بر خُدا ( آیکون دست روی چشم ها )
    پاسخ:
    پناه خدا بر تو باد!
  • رشته خیال
  • به نظرم ریملشو از دستفروش خریده :|
    پاسخ:
    ریملش استخری هم بوده حتی...ولی بس گریه کرده اونم پاک شده :|
    رژ لب چیه O_o چرا باید یه مرد رژ لب پاک کنه؟!


    پاسخ:
    استغفرالله :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی