زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

ساندویچ نذری

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ق.ظ

اگر کسی تو این ایام اومد و ساندویچ نذریشو بهت داد بدون خیلی دوست داره!

ساندویچ نذری چیزیه که با بدبختی گیر میاد... و بخشیدنش به کسی دیگه نهایت ایثار و عشقه!

  • . زیزیگلو

ashura

imam hussain

نظرات  (۹)

  • رشته خیال
  • کاملا قبول دارم اخه طرف باید شیرجه بره تا بگیره...
    پاسخ:
    اینجا از شیرجه گذشته...میجنگن حتی. الماس تو آفریقا رو دیدی؟ عین ساندویچه تو محرم :|
  • مترسک ‌‌
  • اصلاً مگه داریم؟ مگه می‌شه؟ :)
    پاسخ:
    دیدم که میگم :دی
  • آقای ژاندارم
  • موافقم دیروز ما هیچی پیدا نکردیم :)
    میگم مردم خصیص شدند اصلا نذری نمیدن هاا
    پاسخ:
    باید جاشو بلد باشی! 
    اگر دیدی یه جایی یه جمعیتی در حال داد و بیداده اونجا محل پخش نذریه!
    اگر دیدی سر و کله میشکونن ساندویچه...اگر دیدی با آرامش خاطر میگیرن فرنیه!
    بابا مگه ساندویچ نذری هم میدن :/ پیش ما چرا نمیدن پس :))
    پاسخ:
    همه جا که اینجا نیست =)
    داداشم می رفت مسجد شبا، ساندویچ نذری می دادن میاورد برای من...یادش افتادم الان...
    تازه دوغم میاورد فکر کنم (:
    پاسخ:
    یه داداشم نداریم... هی....
    من عاشق دوغم!
    تو راه دانشگاه که میخواستیم بیایم خوابگاه،بچه ها نوشابه و دلستر میگرفتم...من دوغ!
  • محمد حسین
  • محتویاتش چی بود ؟
    پاسخ:
    کالباس
    خیارشور
    گوجه
    جعفری یا کاهو
    ما چون ساندویچ نمی‌خوریم، اگه برامون نذری ساندویچ بیارن می‌گیریم می‌دیم به در و همسایه

    پاسخ:
    من کلا ساندویچ نمیخورم... فقط محرما اونم یه نصفه!
    +چریان همونه که اگه غذا صفه نیمه خورده شه و حروم شه فرشته ها چیکار میکنن؟ توی یکی از پستات خوندن که عدسی رو بخشیده بودی به یکی از بچه های خوابگاه
  • زینـب خــآنم
  • اگ معجون نذری خودش ُ داد ک بدون اصن خدای فداکاریه  : دی
    پاسخ:
    معجون نذری چی چیه؟!
    من علاوه بر اینکه تا حالا کسی همچین فداکاری در حقم نکرده، حتی به چشم هم ندیدم یه همچین چیزیو که میگی!
    دهنی؟...
    پاسخ:
    نه بابا...سالمه سالم! آکبند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی