زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

صدای جویدن می آید

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ق.ظ

دیشب با صدای یه چیزی از خواب پریدم...

صدای جویدن میومد

یه موش زیر تخت دوستم بود!

با تاپ شلوارک پریدم بیرون

رفتم خبر بدم به مسئول خوابگاه کلی پله رو رفتم پایین(3 طبقه رو، آسانسورمونم خرابه!)،

خواب بود...

(مسئول خوابگاه خانومه!)

3طبقه اومدم بالا...زیر تخت دوستمو میپاییدم...حالا همه خواب...

دراز کشیدم رو تخت...صدا از زیر تخت خودم میومد!!!

نشستم رو تختم، چراغ قوه ی گوشیو روشن کردم ...کمین کردم تا بیاد بیرون...

صداش میودم...داشت میجوید...!

بعد از یکی دو ساعت به همون حالت موندن...یهو از توی جعبه ی زیر تختم پرید بیرون!

کرمی رنگ بود...

1 دقیقه هم پلک رو هم نذاشتم...همین که دیدمش خوابیدم...ولش کردم به حال و هال خودش!!!



+دانشگاهم...

چشمام باز نمیشه!


  • . زیزیگلو

نظرات  (۵)

چه دختر شجاعی :)

اونم تازه با تاپ و شلوارک !! 
پاسخ:
خیلی شجاعم من عصن!!
خود شیفته هم خودتونید !!!
  • محمود بنائی
  • موش ها خیلی باهوش و بعضا خنده دار هستن! یک بار توی خونه دانشجویی، سر راه یکیشون تله گذاشتم( توی راه پله)، دفعه بعد از سوراخ اومد بیرون، برگشت یک نگاه عاقل اندر سفیه بهم کرد، خوشگل تله را دور زد و رفت توی سوراخ روبرویی.
    پاسخ:
    این موشه به من نگا میکرد...نمیترسید از رو هم نمیرفت تازه!!!
    عید قربان، عید عبادت و بندگی و اطاعت شایسته از پروردگار تواناست
      عیدتان مبارک
    پاسخ:
    ممنون
    عید شما هم مبارک
    به این میگن همزیستی مسالمت آمیز!

    ببر که نیست، موشه بیچاره ...
    پاسخ:
    :)))

    به همین سادگی،
    به همین خوشمزگی،
    پودر کیک رشد!!!!
  • مهندس بهشت
  • وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یعنی به همین راحتی خوابیدی؟؟؟؟؟؟؟؟/
    یا حضرت عباس
    پاسخ:
    خب آره!
    مگه چیه؟!  :|


    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی