زیزیگلو

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر...

ای خدایی که خالق خرسی
بنده را آفریده ای مرسی!

پیام های کوتاه
  • ۲۳ مهر ۹۳ , ۱۹:۲۱
    :)
بایگانی

دوباره بغض و کمی آه

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ

گفته نمی آیم. نیست دیگر تا محرم ها آن کلمه ی جلوی دیگران اسمش را نبر را در جای جای شهر ببینیم و به هم نگاه کنیم و سعی کنیم بی توجه باشیم به چیزی که همزمان هردویمان بهش فکر میکنیم! نیست تا برای مارش زدن ها بمیریم و مداحی های کریمی را با هم بخوانیم و توی زیرزمین مثل چلاب زن ها ژست بگیریم! گفته امسال حرم است. من را مامور کرده از همه جای شهر برایش عکس و فیلم بگیرم. زنگ زد و برای بار هزارم تاکید کرد. با هر عکسی که میفرستم استیکر "لیتر لیتر دارم اشک میریزم" را میفرستد! 

دلش اینجاس... هر روز را توی ذهنش مرور میکند که الان ما کجاییم...چه میکنیم...به چه گوش میدهیم... 


#کاش بطلبد امام رضا من هم چنین روزی حرمش باشم... خوشبحالت خواهر


+دوباره بغض و کمی آه...
علتش این است:
حرم نرفته بمیرم!!
خجالتش این است...
سلام میدهم از بام خانه سمت حرم
ببخش نوکرتان را...
بضاعتش این است..!!

  • . زیزیگلو

ashura

imam hussain

نظرات  (۱)

  • سعادت سلیمانی
  • خدا کند نشود
    کسی دل تنگ حرم...
    پاسخ:
    به قول حانیه که میگه: 
    تا وقتی نرفتی کربلا دوست داری بری،
    وقتی میری،همش منتظری کی بشه دوباره بری...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی